Kjørt kjerringa på Prix i dag for en liten handletur. Jeg satt i bilen å så en blind sjåfør parkerte slik at utkjøring nesten var umulig fra den ene p-plassen. Etter 15-20 min så prøvde en ambulanse å komme fram. Ambulansen begynte å rygge for å finne en annen utkjøring men ga opp og kom tilbake. Skjønner godt at en stor ambulanse ikke ønsket å rykke utenfor Prixen. Da det satt et barn i den berømte bilen og motor var igang så gikk ambulamsesjåføren og flyttet bilen. Når bileier kom ut forklarte jeg at det var ambulansesjåføren som flyttet bilen hans. Det kunne han ikke like, jeg forklarte at han haddde sperret utkjøringen. Det kunne han ikke forstå for det var de andre som hadde parkert så rart ( noe de ikke hadde gjort ). Jeg sa at de sto der før han parkerte, da var det brøytemannskapet som hadde plassert snøhaugen på feil plass. Vi har fått ca 1m med snø de siste tre dagene, men snøhaugen var der før han hadde parkert. Da ga jeg opp. Alle er vel født med lav IG, men det er jo greit å plukke opp noen ekstra etter 30 år.