Da ryker vel strømmen til koketoppen samtidig.Bare å fjerne den vel?
Da ryker vel strømmen til koketoppen samtidig.Bare å fjerne den vel?
Stemmer. Hadde det vært så enkelt som å bare fjerne den hadde denne dingsen vært kastet for ti år siden. Klarer fint å lage middag uten å tenne på komfyren samtidig.Da ryker vel strømmen til koketoppen samtidig.
Det går an å koble til strøm uten den.
Det jeg mener.Det er ikke mulig her hos meg i hvertfall. Da må hele støpselet byttes ut til et som ikke styres av komfyrvakten.
Det vil du ikke finne en elektriker som bytter ut. For det er nemlig påkrevd med komfyrvakt, iht. NEK 400.Det jeg mener.
Men jeg kjenner en elektriker som er så flink tenk!Det vil du ikke finne en elektriker som bytter ut. For det er nemlig påkrevd med komfyrvakt, iht. NEK 400.
Og å skru elektro uten å ha det minste peiling, er som å spille russisk rulett med 5 i tønna. Nei, så flink er du ikke. Selv ikke du.
Edit: og påstanden var at det er mulig å koble seg rundt det. Og det er det, ikke sant?
Det er mulig å kjøre i 200 i en 80-sone og, men det gjør det jo ikke mer lovlig av den grunn. Kjipt å risikere livet til resten av familien, bare fordi.. Da er det bedre å bruke nevnte flinke elektriker til å justere den man har eller skifte ut til en nyere og mer samarbeidsvillig komfyrvakt.Men jeg kjenner en elektriker som er så flink tenk!
Edit: og påstanden var at det er mulig å koble seg rundt det. Og det er det, ikke sant?
Det er vel best å justere vakten hvis en har. Men regner med at det er mange flere boliger som ikke har vakt enn som har montert i dette landet.Det er mulig å kjøre i 200 i en 80-sone og, men det gjør det jo ikke mer lovlig av den grunn. Kjipt å risikere livet til resten av familien, bare fordi.. Da er det bedre å bruke nevnte flinke elektriker til å justere den man har eller skifte ut til en nyere og mer samarbeidsvillig komfyrvakt.
Nei jeg har aldri funnet helt ut hvordan det virker.Du veit at du kan justere følsomheten på den ?
Nei jeg har aldri funnet helt ut hvordan det virker.