Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

ZzOhanC.jpg


Gjennomtenkte konstruksjoner... 7mm gjengelengde på skruen, og messingen ryker IKKE først? Wtf? :/

EDIT:

Billig sykkelslange selges. Ved rask avgjørelse (lurt) kan du få den meget billig!

MEfKLZA.jpg
 
Redigert:
Luftmassemåler som holder på å ta kvelden. Bilen er fortsatt kjørbar og går som den skal, men den LMMen kommer til å ryke. Godt det er en del til bare 2000 spenn da!!! Bosch:mad:
 
Det er et godt tips, men så skrøpelige som disse Bosch LMMene er, så tar jeg ingen sjanser. Det blir en rekondisjonert en fra forhandler;)
 
At jeg - igjen - fint kunne klort ut øynene pga det €$£%#|€& pollenstøvet i luften om dagen!! Til dere som ikke har allergi - steike som jeg misunner dere!

Kortison! Jeg var døden når forrige uke, men etter at jeg tok årets andre sprøyte merker jeg det ikke. Magisk
 
Vurderte å gå hjem tidlig i dag, men fikk ikke somlet meg til det. Nå kan jeg like gjerne bli værende en stund med det regnværet som er utenfor.
 
Du vet vi har det godt i Norge når vår største bekymring er at enkelte ikke har hytte eller råd til å dra til syden på ferie. :confused:
 
Folk som "sniker" i parkeringshus. Utrolig irriterende, spesielt den litt tilfredse holdningen vedkommende hadde da jeg konfronterte de med det...
 
Ny i tråden så ha meg unnskyldt for å ikke tråle gjennom 134 sider.



- Folk som blokkerer på venstre side i rulletrapper. Gjør du det, er du stemplet som egoistisk drittsekk i min bok.
 
Windows 8.
Fy f.... som jeg hater det!

Tips 1; Har du touch skjerm, så er systemet laget for det. Tips 2; Det er mange hurtig taster (godt) skjult. Etter litt bruk er det faktisk veldig bra! Men en del mål læres på nytt.

:cool:
 
Tips 1; Har du touch skjerm, så er systemet laget for det. Tips 2; Det er mange hurtig taster (godt) skjult. Etter litt bruk er det faktisk veldig bra! Men en del mål læres på nytt.

:cool:

Nei, har ikke touch skjerm.
Han IT-fyren vi hadde innom jobb mente også det samme som deg, men etter å ha brukt det noen måneder nå hater jeg det bare enda mer:) Noen av snarveiene er blitt mer intuitive og enkle å bruke, mens andre ting er heeeeelt bånn i bøtta.

Holdt på å kaste pcen i bakken igår da den skulle tvinge meg til en oppdatering til Windows 8.1, mens jeg skulle bestille flybilletter. Var jo ikke noe valg å utsette denne oppdateringen heller til jeg var ferdig med bestilling...