Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Kan ikke like at det er steikende sol, det er fortsatt meldt steikende sol flere dager fremover, å jeg må reise til Færøyene for å reise offshore i morgen :mad:
 
Kan ikke like at det er steikende sol, det er fortsatt meldt steikende sol flere dager fremover, å jeg må reise til Færøyene for å reise offshore i morgen :mad:

Velkommen over hit, nettet er er så dårlig her ute på riggen at det hadde gått fortere med brevduer....
 
Hva slags bil kjører du?

Toyota Land Cruiser 150 med boggitilhenger som går på utsiden av bilen. @Chalshus Jeg skulle nok ha klart å lirke meg mellom, men gidder ikke få skrapt opp siden på bilen:(

Husk at den som kjører på noen bakfra "alltid" er skyldig :)

Ja, "alltid". Skulle nok ha klart å ha argumentert for at det var svinet som kastet seg foran meg og bråbremset sin skyld;)
 
Redigert av en moderator:
Ja, "alltid". Skulle nok ha klart å ha argumentert for at det var svinet som kastet seg foran meg og bråbremset sin skyld;)

Njaaaaeeeiiii, i tilfellet @Wangensten nevner er det også snakk om filskifte, og da har man vikeplikt:)

Det er iallefall mitt "leve motto" etter ca 3 år i viking redningstjeneste. Uansett hvordan forløp, treffer du noen bakfra er det din skyld :)
 
Redigert av en moderator:
Toyota Land Cruiser 150 med boggitilhenger som går på utsiden av bilen. @<a href="http://www.tidssonen.no/forum/member.php?u=924" target="_blank">Chalshus</a> Jeg skulle nok ha klart å lirke meg mellom, men gidder ikke få skrapt opp siden på bilen:(

Da er det enkelt. Gå ut av bilen din, montér på slepetauet mellom din og noldsen og trekk bilen dit du vil. Gjerne litt inn i buskene.

Litt styr å koble av hengern først.

Hvor er trucken når du trenger den?

[video=youtube;Kn-rZLRUcY0]https://www.youtube.com/watch?v=Kn-rZLRUcY0[/video]
 
tumblr_mwt1pfKXL81rqf5p6o3_400.gif


"– Vi er skeptiske til å gi politiet kuler som er beregnet på å drepe storvilt, sier SV."
Vil ha ekspanderende ammunisjon - NRK
 
Redigert:
At de (noen utvalgte) som eier en Daniel Wellington på Natorem tror de er hipstere med noen slags horologisk kunst på håndleddet. :mad:

Jeg var før deg!!! :mrgreen:
 
De stakkars studentene med rutepapir, penner, lesepult og bibliotoek - og submariners - aner ikke hva som venter dem der ute….Moahahaha. :mrgreen:
 
Etter en fantastisk energigivende tur på Jærstrendene med ungene, så kommer man hjem til at madammen har "rygga borti en annen bil".

FACEPALM.gif
 
Komplimenterte en fyr igår kveld med fet PO. Han skjønte ikke en drit... Var selvfølgelig ikke en PO. Gudene vet hva det var for noe..
 
Allergi er noe helveteskap og jeg lider kraftig under årets pollensesong.. Selv ikke en natts søvn klarer å nullstille kløende øyne :mad:

+1

Har ikke slitt noe de siste årene så lenge jeg har gått på medisin. I år har det vært helt jævlig. Har Lomudal øyedråper i lomma til en hver tid :mad: