L
Lynvingen
Guest
Trailere som på død og liv skal bruke gode 2-3 min på å kjøre forbi andre trailere.
Det den som blir forbikjørt uten å slippe opp gassen litt du skal hate. Da får man det som kalles elefant race.
Trailere som på død og liv skal bruke gode 2-3 min på å kjøre forbi andre trailere.
Nei, har ikke touch skjerm.
Han IT-fyren vi hadde innom jobb mente også det samme som deg, men etter å ha brukt det noen måneder nå hater jeg det bare enda mer Noen av snarveiene er blitt mer intuitive og enkle å bruke, mens andre ting er heeeeelt bånn i bøtta.
Holdt på å kaste pcen i bakken igår da den skulle tvinge meg til en oppdatering til Windows 8.1, mens jeg skulle bestille flybilletter. Var jo ikke noe valg å utsette denne oppdateringen heller til jeg var ferdig med bestilling...
Den japanske gruppereiselederen går frem og tilbake i flyet og viser alle i følget hvor de skal sitte... Er det rart boardingen tar tid?????
At jeg måtte stå og skjøte høyspentkabel i en vindstille grøft - på årets hittil varmeste dag!! Og ikke nok med det, så var det krympeskjøt, så jeg sto der med gassflamme-rekyl opp i det allerede kokte huet mitt...bah!
... at hotellene pakker body lotion og shampoo i (nesten) identiske flasker...
8-|