Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Bilister som som legger seg klistra i ræva di! Flere enn meg som tilter og får lyst til å bråbremse?

Ikke bare få lyst, jeg har sågar gjort det. La ned to gir, ga litt gass så jeg fikk mer avstand, trykket inn hardt et trykk på bremsen, for så å umiddelbart gi bånn pine igjen. Selv om han bak meg ikke hadde reagert så hadde han fortsatt ikke klart å krasje i meg (tror jeg), men det ble mye fekting bak der gitt. :D

Ellers pleier jeg vel å gå for samme løsning som Thomas, så jeg hadde formodentlig en dårlig dag.

Presiserer at det var på en flerfilsvei hvor jeg lå i høyre fil. Biler som ligger og blokkerer i venstre fil irriterer meg om mulig enda mer enn de som ligger oppi hekken på deg.

Matforgiftning

...og det hjelper vel ikke når du har betalt for den? Slipp faenskapen i ei bøtte med lokk, legg i fryseren i to døgn. Kakk isklumpen i små-biter. Ta med deg klumpene i en pose, inn på plassen du fikk djevelskapen, og legg diskret isklumpene under puter, bord, benker i lokalet. Return to sender!

Hehe. Jeg har sendt en Mail og informert. Viktigste er at ikke fler blir syke

Jeg er imponert over dine diplomatiske evner, din medisinske tilstand tatt i betraktning! Personlig blir jeg på grensen til sprøyte gal når jeg ikke klarer å holde på mat og drikke....

Når jeg kjøper kaffe, glemmer den, tar en slurk, kald...

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har laget presskannekaffe, justert bezel på klokken for å time trekketiden og satt meg med PCen for å lese TS. Før jeg vet ordet av det har det plutselig gått 30 minutter og kaffen er lunken.

Kanskje det jeg trenger er en JLC memovox alarm? :cool:

Redigert:
Barn som kaster opp over far og hans eneste dunjakke første kuldeuka :)
Bilder holdes tilbake av respekt for seerne

Medstudenter som ikke er i forelesningene for så å forvente hjelp til en oppgave 2 dager før deadline...

Posten.

Det kom nettopp en dør-til-dør leveranse her, uten noe navn utenpå pakken, men som postmannen mente skulle til meg. Merkelig, jeg hadde virkelig ikke peiling på hva dette kunne være, kanskje en av julegavene som er i bestilling? Jeg så ikke nærmere på pakken, og tok imot. Når jeg kommer inn og åpner pakken ser jeg at det er en Iphone 5. WTF? Dette har ikke jeg bestilt. Oppi finner jeg en lapp med navn og adresse til den egentlige mottakeren - en dame som bor i samme gate. Når jeg ser nærmere på pakken, ser jeg at det slettes ikke er mitt husnummer som står på.

Ringer selvsagt vedkommende og forklarer hva som har skjedd, og etter 30 min er pakken levert og i rette eiers hender.

Har jeg ikke lest noe lignende før her på forumet? :rolleyes:

Redigert:
At en pakke bruker to dager fra statene til Gardermoen, nå har det gått ytterligere 5 dager og den har enda ikke kommet på døren her i Bergen. Skal aldri bruke UPS igjen så lenge de samarbeider med bring!