Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg tok med meg en Absinthe fra Heathrow for noen år siden, selgeren på flyplassen mente at selvsagt var det uproblematisk. For sikkerhets skyld, siden jeg er en tollermagnet med skurkelook, snek jeg den i posene til kona. Det kunne hun ikke like.

Den skulle komme gjennom posten: Var ikke helt oppdatert med den norske forbud på alt over 60%...
Sånn er det med utlendinger som meg som kommer fra en alkohol liberalist land:p
Nå er flasken på vei til Tyskland igjen. Neste flaske skal bli rund 50%.
Ikke at sterkere er bedre men siden den type Absinthe er sånn og at det var tilbud på det:rolleyes:...
Det var egentlig bare å tilsette mer vann i den. Nei, mer toleranse burde det bli i 2014.
 
@Lars_thomas: Du må ikke si hei til en engelskmann, fordi han blir bare forvirret.

Du må si "How are you this morning?". :mrgreen: Han svarer "Fine" Og spør deg "And you?" Du svarer "Fine thanks". Så er dere klar til å ta tak i det dere egentlig vil snakke om. Steike så omstendelig egentlig.
 
Redigert av en moderator:
@Lars_thomas: Du må ikke si hei til en engelskmann, fordi han blir bare forvirret.

Du må si "How are you this morning?". :mrgreen: Han svarer "Fine" Og spør deg "And you?" Du svarer "Fine thanks". Så er dere klar til å ta tak i det dere egentlig vil snakke om. Steike så omstendelig egentlig.

Haha.. Jeg gjør mitt beste på det internajonale språket han mestrer, MEN, det hjelper ikke stort det.
 
Redigert av en moderator:
1220593943064_296.jpg

 
Høygravid ubesluttsom og sykt humørsyk drage... Om du ikke har opplevd en - hold godt kjeft, og spar meg for vittige bemerkninger om at 'det er like mye din feil'.
Det er heldigvis mange år siden...
Men jeg forstår deg.
Det er ikke (ikke!) like mye din feil...

(Det eneste er dette om at "eneste prevensjonsmiddel er Nei...)

Det er forbigående...

:cool:
 
Skal vi danse. Heimly på skal vi danse. Vokalisten som synger (antar det er live?) som høres ut som en kråke med voicebox. Samboern som for 10 min siden sa "vi skakke se på skal vi danse da?!!!"
 
På sykkel i Nordmarka (Oslo), møter 4 barnevogner ved siden av hverandre som okkuperer hele veien, "plinger" 25m bak - og DE blir sure!?
 
Ikkje bra! Det er overraskende mange søte jenter som fremdeles er single der ute, fattig trøst nå, men de dukker nok opp. (mer penger til klokker)
 
Ikkje bra! Det er overraskende mange søte jenter som fremdeles er single der ute, fattig trøst nå, men de dukker nok opp. (mer penger til klokker)

Takk, får håpe det er noen andre der ute ja. Problemet var at hun lovet meg en Omega jeg har siklet på i 30års gave, så jeg må nok spare til den selv isteden ;)
 
Jeg kan ikke like et alvorlig tilfelle av manflu sammenfallende med mitt lettere prokrastinerende vesen. Innleveringsoppgaven i regresjonsanalyse ble hakket mer spennende.
 
Lærlinger med store holdnings- og autoritetsproblemer overfor meg som instruktør/formann, samt lærlinger som ikke har fått med seg at man ikke går med hodeplagg inne - være seg lue eller andre 'trendplagg'... Da kjenner jeg blodtrykket mitt bygger seg opp på nært rekordhøye nivå.

Vi får mange slike vi også. En runde i vaskehallen pleier og gjøre susen her. De kommer ut i andre enden som en forbedret versjon. (Bare husk å la de legge fra seg mobilen først - så slipper du og dekke en ny)
 
Selgere på finn.no som ikke eier folkeskikk: de svarer lynraskt når du har spørsmål før handelen men når du gir beskjed at du har betalt kommer det ingen takk, ingen tilbakemelding om når varen blir sendt, nada.
:mad: