Støttes 100%Innføre postcount på 20 før man kan poste i K/S?
Støttes 100%Innføre postcount på 20 før man kan poste i K/S?
Det har vært krav til antall poster tidligere, blant annet for å få være med på passaround. Da blir det bump-o-rama i unboxinger av allerede flippede ur og andre lite dagsaktuelle tråder.Innføre postcount på 20 før man kan poste i K/S?
Det er vel helst 20 nye innlegg - tilsvarende Klocksnack. Om noen velger å poste 20 innlegg uten "verdi", så blir vel det en sak for en moderator.Det har vært krav til antall poster tidligere, blant annet for å få være med på passaround. Da blir det bump-o-rama i unboxinger av allerede flippede ur og andre lite dagsaktuelle tråder.
1 månad efter registrering innan man kan lägga upp annons i K&S er nog bedre än 20 posts enligt meg.
20 posts kan du få ihop på 30 min, vent en månad er ikke så moro, er man seriös venter man annars drar man annerstedes
Godt sagt!
Jeg blir imidlertid rimelig oppgitt over det ekstreme og ensidige fokuset på gevinst. Det samme gjelder kjøpere/selgere som kun er på jakt etter dette, som ikke er entusiaster, og dermed gjerne kunne ha funnet seg en annen arena for sine «invisteringer»
Blir ikke dette vel dobbeltmoralsk fra din side? Du plukker opp en speedy tuesday fra forhandler 13.oktober, og legger ut salgstråd samme dag, jmf salgstråden din - med da et påslag på 8000,-. Du er ikke bedre enn enn de som prøver seg på 20 000 i fortjeneste, når du selv søker gevinst. Walk the talk, kanskje? Er kun ett medlem her inne som jeg har sett faktisk være gem med å selge for RETAILPRIS på en ettertraktet Skydweller i SS, med blå skive, dere andre sier dere stort sett enige i at profittfokus er en uting, men når dere står på venteliste for et ur og får tilbud fra AD sier dere ikke neitakk. lol.
StøttesGodt jeg kan more deg med et innlegg.
Jeg tenker du burde forsøke å lese hele posten min før du kommenterer. Ingen selger under markedspris, heller ikke undertegnede. Du mener kanskje jeg burde solgt til pålydende, og latt noen andre ta en evt. gevinst? Eller kanskje jeg bare burde beholdt en klokke jeg ikke ville ha?
Siden du tydeligvis følger godt med kan du jo ta en titt på mine andre salg her på TS og vurdere hvor mange av disse er gjennomført med profitt. I samme slengen kan du se hvor lenge jeg har hatt mine klokker som har vært til salgs. Et gammelt ordtak sier at en enslig svale gjør ingen sommer.
Jeg er på TS fordi jeg er opptatt av klokker, ikke fordi jeg har noe mål om å tjene penger på min hobby. Salg er dessverre en nødvendighet i denne hobbyen, da penger ikke vokser på trær.
Jeg mener man er dum, altfor snill eller altfor rik om man selger langt under markedspris. Markedspris er det kjøper(e) ønsker å betale.
Når jeg måtte selge 116500 i fjor, lå det noen få ute til 140-150K. Jeg solgte ikke for 90-100K som muligens ville vært normalt for en pent brukt klokke til veil. 110K?
Kjøper prutet litt og jeg solgte rimeligere enn alle andre annonserte og begge smilte
Ser jeg en annonse der objektet er for dyrt for meg, scroller jeg videre eller sender et bud. Om det ikke blir akseptert, så er det helt OK. Jeg kan ikke bestemme hva selger ønsker å ha for sin klokke og irriterer meg ikke over flere bumbs
Jeg leste separatistflipperneserieparasittflipperne
Da leste du feil sjefJeg leste separatistflipperne
Jepp, men det gav jo en litt artig vri på det heleDa leste du feil sjef