....kan du ikke vurdere å la meg selge kebaben din på torget for deg, mot et aldri så lite høystbydende «påslag»?
Beklager, en kebab i "mint" kan misforståes.
....kan du ikke vurdere å la meg selge kebaben din på torget for deg, mot et aldri så lite høystbydende «påslag»?
Det verste er jo at det der er jo fakta.Kjøp en del klokker til rimelig pris på TS og selg de videre til høyere pris på Finn og Kukkeriet til du har tjent nok for å betale Rolex´n du har ventet ett år for hos Bjerke og da selg videre Rolex´n din med fortjeneste etter fem dager
Kom tilbake på TS med pengene og start igjen.
Innviiiistering...
Det verste er jo at det der er jo fakta.
Hva skjedde med klokkeglede?
Ja, uten tvil. Virker som det er om å gjøre å slå mynt på alt man gjør, og om det ikke er mulig, så er det ikke verdt å bruke tid på.Tror "kremmerglede" har erstattet klokkeglede i stor grad.
Det verste er jo at det der er jo fakta.
Hva skjedde med klokkeglede?
Hva er poenget med å kalle Klokkeriet for Kukkeriet? Går det ikke an å holde seg litt seriøs om det faktisk ønskes en saklig diskusjon?
Ingen påberoper seg at alle skal være seriøse til enhver tid, problemet er vel heller det at denne tråden er blitt like useriøs og latterlig som flere skal ha Klokkeriet til å være. (Og nei, jeg er ikke medlem av Klokkeriet)
Ingen påberoper seg at alle skal være seriøse til enhver tid, problemet er vel heller det at denne tråden er blitt like useriøs og latterlig som flere skal ha Klokkeriet til å være. (Og nei, jeg er ikke medlem av Klokkeriet)
Trodde disse var mye dyrere nye, men det var jammen stor forskjell på bronse og messing!Er tydeligvis ikke bare Rolex som selges med påslag. Helson Shark diver i messing, koster ny 2640,- eks mva, tilgjengelig i nettbutikk idag. På Klokkeriet, 5000,- ved salg, 7000,- ved bytte
Vis vedlegg 77641