Nydelig!Ny (i hermetegn) Nomos
Vis vedlegg 281742
Ja, i hvert fall med riktig natorem, og det synes jeg du har truffet blink med.Nato på Lambdaen. Funker det?
Gratulerer!Da tok det en del måneder kortere tid enn forventet før det tikket inn melding om at min Orion var klar til å hentes. Veldig fornøyd så langt og jeg synes denne skiva leverer. Klokka er en nett liten sak. Under 40g inkludert reim. Har ikke hatt den så mange dagene, men ligger på +5s/dag så langt.Vis vedlegg 284171
Vis vedlegg 284170
Vis vedlegg 284169
Synes akkurat denne natoen var fin, hvor får man tak i slike?Nato på Lambdaen. Funker det?
Cheapestnatostaps. Oser ikke kvalitet men ser bra ut og morsomt å teste mange forskjellig farger.Synes akkurat denne natoen var fin, hvor får man tak i slike?
Den blå føltes det som om jeg har sett før, men den rosa var jo funky (for noen andre enn meg selv). Støtter uansett alle variasjoner av Nomos Club, en av mine favoritt-klokker.
Ganske nærme lilla fargen på Tetra.Den blå føltes det som om jeg har sett før, men den rosa var jo funky (for noen andre enn meg selv). Støtter uansett alle variasjoner av Nomos Club, en av mine favoritt-klokker.