Oddstips fotball

Tidspunkt: Søndag 02.06 klokken 18.00
Kamp: Elverum vs Hødd
Spill 1: Hødd seier til 1.87 hos Nordicbet( 1 unit)
Spill 2: Hødd -1 til 3.20 hos nordicbet( 1 unit)
Spill 3: Over 3.5 mål til 2.70 hos Nordicbet (1 unit)

Da jeg velger å hoppe over Follo vs Bryne etter cupseieren til Bryne må abstinensene slokkes i denne kampen. Noe av dette kan virke ambisiøst, men jeg mener jeg har god dekning for mine spill.

Elverum med 0-2-3 på hjemmebane. målførskjellen er 7 - 13 som gir 4 mål i snitt på 5 kamper. 3 av 5 kamper har endt med over 3.5 mål, resten under 2.5. Derfor blir spillet over 3.5 istedenfor 2.5.
Ranheim og Mjøndalen har vunnet med handicap, Stabæk vant med 1 og Kongsvinger og Strømmen har fått 1 poeng.
Spillemessig har nok elverum hevet seg i det siste. Dette bekreftes av 3-4 mot Stabæk i siste kamp. Godt gjort å sette 3 mål ikke like imponerende at de for 2. kamp i år slipper inn 4 på hjemmebane.

Hødd har hatt tap-seier-tap-seier så langt på bortebane. Bortsett fra målfesten i Fredrikstad i runde 1 har dette blitt målfattige oppgjør under 2.5 alle sammen. Bittert for Hødd at Molde scoret 3.58 på overtid i cupen på onsdag. Men dette tenner nok gutta fra ullsteinvik.
Viktige Helland gikk av i cupen, men vet ikke hvor lenge han er ute.
Hødd totalt på 4. plass på tabellen og med seier i denne går de forbi Glimt og er på 3. plass etter 10 kamper.

Hødd er et solid lag og skal slå Elverum. Når det rakner for elverum, kan det rakne ordentlig og da går fort både handicap og over 3.5 inn.

Satser på det beste og kliner til med 3 units på kampen.

Regnskap: oppdatert
Satset: 46 units
Vunnet: 52.04 units
Tilbakebetalingsprosent: 113.1

Redigert:
EEEEEEEEEEndelig er uken over og Adeccoligafotballen har full runde i helgen. Her kommer spill:

Tidspunkt: Lørdag 08. juni klokken 15.30
Kamp: Mjøndalen vs Bodø-Glimt
Spill: Mjøndalen til 2.31 hos betsafe (1 unit)

Mjøndalen har vært jojo lag nummer 1 i år og har spesialisert seg på å gjøre det ingen andre klarer. Slå Ranheim i adeccoserien og slå Brann i Bergen som de gjorde i Cupen. Eller har det blitt mye rart og mange skader og røde kort som har forkludret for dem. Ligger på 11. plass i serien 12 poeng bak teten.
Hjemme har det blitt 2-0-2 så langt, der Kristiansund og Follo er slått mens HamKam og Bryne har stukket av med 3 poeng.
Hat blitt seier-tap-seier-tap så langt så da blir det vel seier igjen nå.

Glimt med 6 strake hjemmeseire og 0-2-2 på bortebane. Dette er som normalt og som det har vært i mange år. Bortespøkelset henger i enda og ser ingen grunn til at det skal løsne mot Mjøndalen. Glimt har kun scoret 3 mål på de første 4 borte og med toppscorer Ibba (8 mål på 10 kamper) ute med 3 gule kort kan det bli tungt på Nedre Eiker.

Tror Mjøndalen hever seg etter 2 strake serietap og vinner denne.

Tidspunkt: Søndag 08. juni klokken 18.00
Kamp: Stabæk vs Ranheim
Spill 1: Ranheim seier til 2.95 hos Betsafe (1 unit)
Spill 2: Ranheim -1 til 5.25 hos Nordicbet (1 unit)
Spill 3: over 3.5 mål til 2.60 hos Betsafe (1 unit)

På samme måte som jeg spiller Glimt hjemme til tapet kommer, spiller jeg Ranheim borte til tapet kommer:cool:

Stabæk har vært 2 forskjellige lag borte og hjemme. Borte har det blitt scoret 25 mål i kampene deres på 6 forsøk (4.2 i snitt), mens det hjemme har blitt 7 mål på 4 kamper(1.8 i snitt) Totalt holder dette til 16 poeng på tabellen og 7. plass på tabellen. Hjemme har dem 2-2-0 og kun sluppet inn mål i 2-2 kampen mot bryne.
Sist kamp ble det 4-3 seier borte over Elverum, og etter det 3-1 hjemme mot Fredrikstad i cupen.

Ranheim har vunnet 5 av 5 på bortebane så langt i år. Dem har også gjort unna noen vanskelige kamper på veien med seier mot Sandefjord og Hødd. Laget er i bra flyt og har vunnet siste 5 + seier mot AAlesund i cupen hjemme.
Ranheim har 14-6 i målforskjell på bortekampene sine og har scoret 10 av 14 i andre omgang.

Stabæk har et godt offensivt lag og er noe svakere bakover, dette har ikke kommet godt frem i hjemmekampene enda, men det kan det godt gjøre i denne. Ranheim kan gjøre det de liker best, ligge å hugge og kontre. Får Ranheim det første målet kan dette bli målrikt og jeg synes odden på godt over 5 for handicap seier er for høy.
Uten å spille tipper jeg 0-1 til pause og 1-3 til slutt i denne kampen.

Tidspunkt: Søndag 08. Juni klokken 18.00
Her kommer en uvanlig sak fra meg, men jeg prøver likevel.
5-ling med Sandefjord, Bryne, HamKam, Hødd og Kristiansund seier spilles til 6.49 hos Betsafe(1 unit)

Serierunde der det lukter mye hjemmeseier. Her er 5 bortelag fra bunn 7 plassene i serien som alle spiller mot lag høyere enn seg selv på tabellen. Går ikke veldig inn på alle kampene, men mener at denne går inn i 1 av 6 tilfeller og da blir det pluss i boka til slutt og spillet settes.

Kan komme et par spill til på Søndag!! Lykke til:cool:

Regnskap:
Satset: 51 units
Vunnet: 54.64units

Tilbakebetalingsprosent: 107.14

Redigert:
Utrolig skuffende av Mjøndalen. Tydelig et lag som kun fungerer på utvalgte dager. Hadde muligheten til å komme inn i kampen rett etter pause, men når selv ikke straffesparkene går i mål så blir det for tynnt. Håper på en bedre dag i morra..

Utrolig skuffende av Mjøndalen. Tydelig et lag som kun fungerer på utvalgte dager. Hadde muligheten til å komme inn i kampen rett etter pause, men når selv ikke straffesparkene går i mål så blir det for tynnt. Håper på en bedre dag i morra..

@Josef - Mjøndalen er tilgitt når det ble målfest i Stabæk-Ranheim.
Spilte en halv unit hver på spillen: Mjøndalen&Ranheim-seir og Ranheim seir, singel og Mjøndalen seier, singel.
Kompanserte pysespillingen der med fem units på >2.5 mål i Stabæk-Ranheim og var heldig ... kan jo angre på at jeg ikke fulgte råd om >3.5 (eller >4.5 for den saks skyld :) )

Noen formeninger om Follo-Fredrikstad i kveld (hengekamp?)

Redigert av en moderator:
@Josef - Mjøndalen er tilgitt når det ble målfest i Stabæk-Ranheim.
Spilte en halv unit hver på spillen: Mjøndalen&Ranheim-seir og Ranheim seir, singel og Mjøndalen seier, singel.
Kompanserte pysespillingen der med fem units på >2.5 mål i Stabæk-Ranheim og var heldig ... kan jo angre på at jeg ikke fulgte råd om >3.5 (eller >4.5 for den saks skyld :) )

Noen formeninger om Follo-Fredrikstad i kveld (hengekamp?)

@adamskater så ikke denne før nå. Hadde en formening om at dette var bingo og da var det best å holde seg borte.
Kommer spill til helgen..

Ikke tid til noe voldsomt her i dag, men Follo spilles hjemme mot Hødd til 3.40 hos betsafe
Synes Follo var friske sist og Hødd kan være noe på retur. Satser på at follo får ballen i mål i dag. Spilles med 1 unit.

Lykke til

Norwegians gratis wifi byr ikke på voldsomme hastigheter, så derfor blir dette fortsatt korte tips til helgens spill. Sist helg ble trender brutt da Glimt fikk 3 poeng borte og Ranheim fikk 0 på bortebane. I torsdagskampen misset Follo 2 store sjanser på overtid mot Hødd desverre. Oppdateringer på regnskap kommer etterhvert. Alt er uansett dokumentert.

Spill 1: over 2.5 i fredrikstad mjøndalen til 1.61 hos betsafe( 1 unit)
Spill 2: follo seier i kongsvinger til 4.70 hos betsafe ( 1 unit)
Spill 3: Glimt -1 mot Stabæk til 2.85 hos Betsafe (1unit)
Spill 4: ranheim -1 mot Hamkam til 3.00 hos Betsafe ( 1 unit)

Lykke til:cool:

@Josef - lov å ønske seg noen spreke all-in odds for imorgen så skal jeg la deg ta sommerfri etterpå ;)

@adamskater - Etter uke på ferie uten internett ( en blanding av jævlig og digg) så blir det nå noen spill for i dag. Når vi kommer til uken skal jeg få ryddet opp i regnskapet, men tror vi fortsatt ligger akkurat i pluss etter at Glimt ikke klarte handicap hjemme sist og Ranheim har hatt en kriseuke med 0-9 i målforskjell siste 7 dager. Kom hjem i natt og reiser straks videre, så har ikke fått satt meg grundig nok inn i siste ukes materie. Her kommer noen spill uten store forklaringer

Alle dagens spill starter klokken 18.00
Spill 1: over 2.5 mål i elverum vs fredrikstad til 1.66 hos betsafe (1 unit)
Spill 2: mjøndalen seier til 1.61 hos betsafe ( 1 unit)
Spill 3: ranheim seier til 2.95 hos betsafe (1 unit) ( lag som taper 5-0 eller mer vinner veldig ofte neste kamp)

Lykke til!!

Oppdatert regnskap:
Units ut: 59
Units inn:57.86
Tilbakebetaling: 98.07%

Denne tråden har jeg holdt død for lenge. Forrige post er oppdatert med regnskap, og det ligger noen kroner i minus enda.

Det er 10 runder igjen i adeccoligaen og Bodø-Glimt har stukket fra med et solid forsprang og kan nesten gratuleres med tippeligaplass. Bak der er det tett som hagel og det laget som kan klare litt stabilitet utover høsten slår følge opp. I bunnen er 3 lag så godt som fortapte, mens det er krig og vil bli krig utover høsten om å unngå den siste nedrykksplassen.

En god del spennede spill til helgen, og det kommer en del herfra så fort oddsene er ute.

Håper på en god høst slik at vi alle kan unne oss litt tilbehør i klokkeboksen sår serien er ferdig.

21. runde i adeccoligaen kommer denne helgen. Det er en noe vanskelig runde med mange kamper som kan gå begge veier. Elverum, Follo og Vard Haugesund virker fortapte, mens særlig Ull/kisa, Kongssvinger og Strømmen kommer til å "fighte like beavers" som Cris Kamara liker å si det Chris Kamara - Fighting Like Beavers - YouTube

I toppen har mange lag vanskelige kamper som toppes med Bryne vs Stabæk på Mandag.

Kamp: Vard Haugesund vs Ranheim
Tidspunkt: Søndag klokken 18.00
Spill: Ranheim seier til 2.10 hos betsafe (1 unit)
Spill 2: Ranheim med handicap til 3.75 hos betsafe (1 unit)

Dette er en kamp mellom liigaens dårligste hjemmelag og ligaens beste bortelag. Vard har på sine 9 hjemmekamper 3x uavgjort og resten tap. 4 av disse har blitt tapt med ett mål. Av det jeg har sett av dem er de et angrepsvillig lag som liker å presse høyt og prøver å styre kampene sine. Dette bør passe Ranheim perfekt. Ranheim trives klart best når de kan ligge kompakt og kjøre sine fantastiske kontringer. Jo Sondre AAs i oppe som delt toppscorer med 13 mål på 20 kamper.
Ranheim Har slått tilbake etter kriseperioden etter cupseieren mot Aalesund og er igjen oppe på opprykksplass.
På de 5 siste har Vard 4 uagjort og 1 tap hjemme mot Strømmen. Ranheim har 2-2-1 på sine siste 5.

Kamp: Elverum vs Bodø-Glimt
Tidspunkt: søndag klokken 18.00
Spill: Bodø-Glimt til 1.50 hos Betsafe (1 unit)

Bodø-Glimt kjører på og har nå 11 seire på rad og ikke tapt siden 0-4 taper for Bryne i runde 4. Elverum sliter tungt i bunnen og skal rett og slett ikke være gode nok til å ta poeng fra Glimt. Slo Ull/kisa 5-1 i siste hjemmekamp og fikk sin første hjemmeseier denne sesongen. Tviler sterkt på 2 på rad og synes 1.5 ganger pengene er bra på Glimt.

Kamp: Follo vs HamKam
Tidspunkt: Søndag klokken 18.00
Spill: Under 2.5 mål til 2.34 hos betsafe. (1 units)

Follo sliter tungt i bunnen, men skjelden blir det kalassifre på Ski Stadion. Follo har 0-2 mål i 56% av sine hjemmekamper i år, mens hamkam spiller 0-2 mål 30% av bortekampene. Synes HamKam har mistet mye i sommer og tror de kommer til å savne Tønne utover høsten. Mener at 2.34 på målfattig fotball på en dårlig gressbane er godt betalt og spiller en unit!!

Regnskap:
Units ut: 63
Units inn:59.36
Tilbakebetaling: 94.22%

Redigert:
@Josef - både Follo og Vard var visst i slaget om søndagen og i bedre form en tabellposisjonen skulle tilsi :)
Kan vi (ehum: du) trekke noen konklusjoner til torsdagens hengekamp mellom de to, Follo hjemme?

@adamskater Follo kampen har jeg ikke sett, men resultatet er meget sterkt. I Haugesund er jeg usikker på hvor gode Vard var, for Ranheim var fryktelige. Men uansett et sterkt resultat det også. Kampen virker for meg helt åpen, og siden begge tok 3 poeng i helgen fungerer denne kampen som cupfinale. Vinner Vard denne så er det bare 6 poeng opp til Strømmen på sikker plass med 9 kamper igjen. Vinner Follo er det 7 poeng opp.

Skal sette meg litt inn i oddsene her, så kommer det spill utover dagen.

Kamp: Follo vs Vard Haugesund
Tidspunkt: Onsdag 04.09 klokken 17.30
Spill: under 2.5 til 2.23 hos betsafe (1 unit)

Dette er en kamp som jeg ikke blir klok på. Aller helst vil jeg holde meg langt borte, da denne kampen like godt kan ende 0-0 som 4-4. Uavgjort frister med et Vard lag med mange U på sine siste kamper. Begge lag må vinne denne kampen da en uavgjort med all sannsynlighet ikke er nok til å holde håpet oppe. Follo har hatt en bedre periode og klarte endelig å avgjøre en kamp på slutten i sist runde.

Satset sist på under 2.5 når Follo spiller hjemme. Det gikk akkurat ikke, men jeg prøver samme spill i dag også.

Vanskelig kamp, og spillet blir mer for de som vil ha litt spenning foran tv skjermen enn for de som vil tjene penger.

Lykke til uansett.

Regnskap:
Units ut: 64
I Spill: 1
Units inn:59.36
Tilbakebetaling: 94.22%

@Josef litt dårlig samvittighet her, gitt resultatet, at jeg provoserte fram et spill :)
Spilte både kryss og <2.5 mål ;)

@adamskater Selv om tipset mitt gikk dit solen aldri skinner, ble kampen som forutsett --> umulig å spå:cool:

Uansett, ny helg, nye muligheter!!

Tidspunkt: søndag 8. Sept klokken 18.00
Kamp: HamKam vs Bryne
Spill: Bryneseier til 3.90 hos Betsafe

HamKam har mistet mye av formen fra sommeren og utover. 2 tap og en uavgjort på siste 3, og mistet 1 poeng da Follo satt inn 2-1 på overtid sist. Mistet Tønne til Sandnes Ulf og ser ut til å savne han.

Bryne har tapt sine 2 siste, men burde fått med seg poeng hjemme mot Stabæk sist. Har i motsetning til HamKam kjøpt seg opp i sommer og satser på opprykk. Har noen karantener etter sist kamp, men mener uansett at 3.90 er for mye på Bryneseier

Kamp: mjøndalen vs kongsvinger
Spill: kongsvinger til 4.00 hos betsafe

Mjøndalen har vært veldig opp og ned i år og er sammen med Fredrikstad de 2 lagene som ikke er med i hverken opprykks eller nedrykkskampen. Har 2x 0-0 hjemme og tap i Bodø på sine 3 siste så formen er heller ikke all verden.

Kongsvinger har en fot ute av nedrykksstriden etter 7 poeng på siste 3 kamper. Imponerende 8-1 på de siste 2 hjemme mot HamKam og Kristiansund og bra med 1-1 borte mot Ffk. Satser på at seier avler selvtilitt og at kongsvinger passerer Mjøndalen på tabellen etter denne. Synes 4 i odds er godt nok betalt på denne..

Kamp: vard vs sandefjord
Spill: sandefjord vinner med hc til 3.55 hos betsafe

Vard slo Ranheim i sist seriekamp, men tapte i midtuken 4-0 borte mot Follo. Da må vi regne med at adeccotoget har gått for denne gang og at det er en noe dårlig stemning i gruppa. Keeper utvist sist og soner i denne.

Sandefjord er litt på bølgen igjen etter å ha 7 strake uten seier. Bryne og Ullkisa er slått i de 2 siste ogvde har igjen litt heng på opprykksplassene. Da må denne vinnes og satser påbat de vinner stort..

Edit...

Norsk Tipping har nå frøset dette spillet. Håper flest mulig fikk tippet.

Redigert: