Oppdatert! MC/BIL- GTG

Sjøflyhavna er stor og fin. Det skal ha kommet "parkometer" har jeg hørt. Det er en del år siden jeg var der sist.... Men stedet er fint, og ryktene sier at det ikke er ofte det er kontroll!
Frognerseteren er kjent, men det er ikke så fint å sitte inne for å se på Glisene utenfor.

Drammen og Spiralen? Da jeg var liten var vi av og til der. Det er fryktelig lenge siden. Forrige årtusen....

:cool:

Sjøflyhavna er en fin plass. Hyggelig cafe der også.
Ja, det er parkometer der, men det koster ikke all verden. Har vært på noen treff der med Norsk Sportsvogn Klubb, og det var kontroll der omtrent hver gang vi var der. Men har man råd til Porsche, så har man vel også råd til parkering?:D

Sjøflyhavna er en fin plass. Hyggelig cafe der også.
Ja, det er parkometer der, men det koster ikke all verden. Har vært på noen treff der med Norsk Sportsvogn Klubb, og det var kontroll der omtrent hver gang vi var der. Men har man råd til Porsche, så har man vel også råd til parkering?:D

Kommer jeg da med MX5, så går de sikkert forbi den!

8-D

Liker konseptet så jeg møter gjerne opp hvis det skulle passe den datoen som blir satt selvom jeg er usikker på om jeg får vært med å cruise. Men se litt på biler og snakke litt klokker høres bra ut. :) Kjøretøyet: mest sannsynlig bare en liten Honda.

Kunne vært interessant, men min VW Transporter går det 15 av på dusinet.

Kanskje jeg skal låne opphavets 1991 964 Turbo btr og trille ned til havna?

DSCF1628_zps7e2851d7.jpg

Kunne vært interessant, men min VW Transporter går det 15 av på dusinet.

Kanskje jeg skal låne opphavets 1991 964 Turbo btr og trille ned til havna?

DSCF1628_zps7e2851d7.jpg

Nydelig Porsche!

Flott med bilder av farkosten deres, mer av sånt:mrgreen:

Hvilke av helgene passer isåfall best for deg @Chalshus ?

Redigert av en moderator:
Blir med om jeg kan! :D
(Men vil ikke ha noe formening om datoer som passer for min del per i dag).
Kommer trolig i en BMW diesel stv (som har kjørt fra en og annen porsche av eldre dato, hehe).

Alt for tidlig å kunne utale seg om hvilke dage som evt skulle passe, men skulle det være ledig tid stiller jeg evt med denne: