Rolex Submariner Appreciation tråd

Sunburst :)

image.jpeg


image.jpeg
 
Update: 116610 er på vei til Saastad ur :) Handlet for en liten stund siden med antatt 4-5 uker ventetid Det var en kjempeflott opplevelse å handle med Øyvind Saastad. Han har utrolig mye flott i butikken, av både nytt og eldre modeller. Han har holdt på lenge, kan utrolig mye og er veldig interessant å prate med. Anbefaler virkelig denne forhandleren. Når klokken bare kommer er alt helt topp :)

Ny Update. Jeg venter fremdeles på klokken fra saastad og begynner å bli litt lei. Ble forespeilet 4-5 uker når jeg handlet 23.02. og jeg skulle få den første de fikk inn. Det har snart gått 16 uker og ingen klokke. Er dette sånn som skjer? Har noen andre liknende erfaringer og hva kan man gjøre ?
 
Ny Update. Jeg venter fremdeles på klokken fra saastad og begynner å bli litt lei. Ble forespeilet 4-5 uker når jeg handlet 23.02. og jeg skulle få den første de fikk inn. Det har snart gått 16 uker og ingen klokke. Er dette sånn som skjer? Har noen andre liknende erfaringer og hva kan man gjøre ?

Dette syntes jeg høres rart ut. Jeg har inntrykk at andre Sonere har både kjøpt og solgt sin Sub på den tiden du har ventet på din....
 
  • Liker
Reaksjoner: Ruos
Ny Update. Jeg venter fremdeles på klokken fra saastad og begynner å bli litt lei. Ble forespeilet 4-5 uker når jeg handlet 23.02. og jeg skulle få den første de fikk inn. Det har snart gått 16 uker og ingen klokke. Er dette sånn som skjer? Har noen andre liknende erfaringer og hva kan man gjøre ?
Høres veldig rart ut... Jeg var i Tromsø sist uke og da hadde Jørgensen fått flere i sin levereanse denne måneden. Om man ønsker å få klokker fort tror jeg det lønner seg å kjøpe hos de store forhandlerene. De får mange flere klokker...
 
Høres veldig rart ut... Jeg var i Tromsø sist uke og da hadde Jørgensen fått flere i sin levereanse denne måneden. Om man ønsker å få klokker fort tror jeg det lønner seg å kjøpe hos de store forhandlerene. De får mange flere klokker...

+ 1

For øvrig tror jeg det er lurt å bygge opp et godt kundeforhold til 1 stk. forhandler, fremfor å shoppe rundt etter den siste tusenlappen i rabatt :)
 
Ny Update. Jeg venter fremdeles på klokken fra saastad og begynner å bli litt lei. Ble forespeilet 4-5 uker når jeg handlet 23.02. og jeg skulle få den første de fikk inn. Det har snart gått 16 uker og ingen klokke. Er dette sånn som skjer? Har noen andre liknende erfaringer og hva kan man gjøre ?

Jeg ventet 20 uker på min 116610. Bestilte i slutten av Januar. Ble forespeilet 2-8 uker. Virker som det ikke har kommet så mange til Norge de siste 6 månedene.

Får min levert i morgen :)
 
  • Liker
Reaksjoner: JohanB
Her er et av de første bildene jeg tok av min første Rolex ;)

Magisk følelse!

IMG_1366_zpsx1pzmyre.jpg

Gratulerer!! Det er en kjempeflott klokke☺ Jeg ble til slutt så lei av å vente at jeg hevet kjøpet hos Saastad og fikk pengene tilbake. Vurderte å kjøpe brukt, men gikk til Askeland i Kristiansand og bestilte der istedet i på mandag ... Kjøpte en Dj og en Dj 2 der i fjor, men de hadde, ironisk nok, lang venteliste når jeg skulle kjøpe i februar slik at jeg da endte opp hos Saastad. Nå gjenstår det å se om det går raskere hos Askeland igjen ☺ Jeg krysser fingrene....

PS: er det lov å spørre hvor du handlet?
 
Redigert:
Takk!

Jeg handlet hos urmaker Jørgensen i Tromsø. Selv om det ble litt lang ventetid for min del, kan jeg lett anbefale Jørgensen videre. Veldig profesjonell i gjennomføringen av handelen :).