Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Helgull er badass
På ikke alt for solblek hud var det 10/10Nydelig. Den blå i hvitt gull (16619 aka Smurf) ser anemisk ut i forhold.
Update: 116610 er på vei til Saastad ur Handlet for en liten stund siden med antatt 4-5 uker ventetid Det var en kjempeflott opplevelse å handle med Øyvind Saastad. Han har utrolig mye flott i butikken, av både nytt og eldre modeller. Han har holdt på lenge, kan utrolig mye og er veldig interessant å prate med. Anbefaler virkelig denne forhandleren. Når klokken bare kommer er alt helt topp
Ny Update. Jeg venter fremdeles på klokken fra saastad og begynner å bli litt lei. Ble forespeilet 4-5 uker når jeg handlet 23.02. og jeg skulle få den første de fikk inn. Det har snart gått 16 uker og ingen klokke. Er dette sånn som skjer? Har noen andre liknende erfaringer og hva kan man gjøre ?
Høres veldig rart ut... Jeg var i Tromsø sist uke og da hadde Jørgensen fått flere i sin levereanse denne måneden. Om man ønsker å få klokker fort tror jeg det lønner seg å kjøpe hos de store forhandlerene. De får mange flere klokker...Ny Update. Jeg venter fremdeles på klokken fra saastad og begynner å bli litt lei. Ble forespeilet 4-5 uker når jeg handlet 23.02. og jeg skulle få den første de fikk inn. Det har snart gått 16 uker og ingen klokke. Er dette sånn som skjer? Har noen andre liknende erfaringer og hva kan man gjøre ?
Høres veldig rart ut... Jeg var i Tromsø sist uke og da hadde Jørgensen fått flere i sin levereanse denne måneden. Om man ønsker å få klokker fort tror jeg det lønner seg å kjøpe hos de store forhandlerene. De får mange flere klokker...
Ny Update. Jeg venter fremdeles på klokken fra saastad og begynner å bli litt lei. Ble forespeilet 4-5 uker når jeg handlet 23.02. og jeg skulle få den første de fikk inn. Det har snart gått 16 uker og ingen klokke. Er dette sånn som skjer? Har noen andre liknende erfaringer og hva kan man gjøre ?
Her er et av de første bildene jeg tok av min første Rolex
Magisk følelse!