Rolex Submariner Appreciation tråd

Droptopman på TRF sin Submariner.

BC3AA119-E486-4847-B570-F0FA6B1EC8D8_zpsnmdrlvpk.jpg
 
Det er mange fine subs her og det er bare å missunne og ønske seg skjønner jeg, hva er vanlig leveringstid fra AD til kjøper på disse klokkene om dagen?
 
Meget interessant. Jeg har kun hatt Rolexer med solide midtledd så langt. Hvordan rengjør dere lenkene på disse. Legger dere også nyere sub'er i bad en gang i året?

Legger klokka i varmt zalo (lett) vann over natta en gang i uka. Dette anbefalte Askeland i Stavanger. Holder klokka ren og blank
 
  • Liker
Reaksjoner: Mjolnir
Ok, det er ikke så ille det egentlig, er det ikke noe man kan kjøpe uten å bestille av sånt? Nei, skjønner at jeg må få realisert en drøm med tiden ja. :)

Submariner er tradisjonelt veldig populære, så veldig sjelden forhandlerne har noen i butikk, men det hender.

Mitt inntrykk er at du bør bestille (reservere), og du vil da få telefon når de får ny sending fra Rolex. Disse inneholder, som jeg har forstått, stort sett alltid (hver mnd) noen Submariner Date/No-Date.
 
Submariner er tradisjonelt veldig populære, så veldig sjelden forhandlerne har noen i butikk, men det hender.

Mitt inntrykk er at du bør bestille (reservere), og du vil da få telefon når de får ny sending fra Rolex. Disse inneholder, som jeg har forstått, stort sett alltid (hver mnd) noen Submariner Date/No-Date.
Hehe, håpe Lottoen slår inn snart, hadde vært deilig å ringt forhandlerne. Skal ha en Rolex, leveringstid? Ok, sett meg opp på en sånn modell da. :)
 
Been there, done that.. Flott følelse og herlig når pakken kommer :) Min Sub Date blir høyst trolig en keeper!
 
  • Liker
Reaksjoner: Ruos