Rolex Submariner Appreciation tråd

@the beach

image.jpeg
 
Hul lenkedel a) pakket og b) strukket.

Bilde tatt med mobil av samme lenkedel og satt side ved side via Pixlr App.

13767727_704760106331456_1344851666_n.jpg
 
Har en 1680 red som jeg antar er the real deal. Har oppdaget at 6 og 9 er open, unntatt 26 der 6 ikke er open. Har lest at dette faktisk er en skjeldnere versjon, noen som kan si noe om dette?
 
Har en 1680 red som jeg antar er the real deal. Har oppdaget at 6 og 9 er open, unntatt 26 der 6 ikke er open. Har lest at dette faktisk er en skjeldnere versjon, noen som kan si noe om dette?
Mener at den konfigurasjonen er den aller vanligste - utifra det jeg har lest om emnet.
 
  • Liker
Reaksjoner: magun
Nay, lignet for mye på seiko SKX reim.

Landet på det samme selv! Det skjer hver bidige gang jeg kjøper og prøver noe nytt til suben. Jeg må snart innse at jeg trives best med lenke. Er det noe som faktisk kler SubC utenom lenke og til nøds everest/rubberb?
 
Landet på det samme selv! Det skjer hver bidige gang jeg kjøper og prøver noe nytt til suben. Jeg må snart innse at jeg trives best med lenke. Er det noe som faktisk kler SubC utenom lenke og til nøds everest/rubberb?

Nay på den reima..

Lenke, Everest rubber og NATO kler Sub'en..
 
  • Liker
Reaksjoner: Ruos
Landet på det samme selv! Det skjer hver bidige gang jeg kjøper og prøver noe nytt til suben. Jeg må snart innse at jeg trives best med lenke. Er det noe som faktisk kler SubC utenom lenke og til nøds everest/rubberb?
For min egen del har jeg konkludert med at SubC er best på lenke. Har sluttet å eksperimentere med den. Tror det har med de brede lugsene å gjøre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Cicero og time
Jeg sverger til lenke ni dager av ti, men ble positiv overrasket av både kvaliteten og bærekomforten på Everest at jeg klarte godt over en (sommer-)måned på det uten å bytte.
 
Artig å se hva dere tenker om remmer til Sub. Hentet min på Askeland i dag og trives godt med den på lenke. Merker at jeg trenger litt tid til å venne meg til størrelsen da jeg er vant til litt større klokker, men den er veldig lett og behagelig på armen. :)

Kjempefornøyd :D
 
Kan du ikke trene Neontetraene til å dytte den litt rundt. :)

Har funnet et bruksområde til for gammelt spikerstål - pynt i akvarie..
Rask leking med kamera (her må det nok settes av noen timer en dag med skikkelig belysning):

01-Zawatch-7030299_zpsrtxq58dv.jpg


Men skulle likt å finne på en undervannswinder så den/de også kan tikke og gå (rett). :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch og Bears