Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Mener at den konfigurasjonen er den aller vanligste - utifra det jeg har lest om emnet.Har en 1680 red som jeg antar er the real deal. Har oppdaget at 6 og 9 er open, unntatt 26 der 6 ikke er open. Har lest at dette faktisk er en skjeldnere versjon, noen som kan si noe om dette?
Kansje jeg treffer deg på øst eller svanholmenMener at den konfigurasjonen er den aller vanligste - utifra det jeg har lest om emnet.
Nay, lignet for mye på seiko SKX reim.
Landet på det samme selv! Det skjer hver bidige gang jeg kjøper og prøver noe nytt til suben. Jeg må snart innse at jeg trives best med lenke. Er det noe som faktisk kler SubC utenom lenke og til nøds everest/rubberb?
For min egen del har jeg konkludert med at SubC er best på lenke. Har sluttet å eksperimentere med den. Tror det har med de brede lugsene å gjøre.Landet på det samme selv! Det skjer hver bidige gang jeg kjøper og prøver noe nytt til suben. Jeg må snart innse at jeg trives best med lenke. Er det noe som faktisk kler SubC utenom lenke og til nøds everest/rubberb?
Har funnet et bruksområde til for gammelt spikerstål - pynt i akvarie..
Rask leking med kamera (her må det nok settes av noen timer en dag med skikkelig belysning):
Men skulle likt å finne på en undervannswinder så den/de også kan tikke og gå (rett).