Ja, BB er populær. Det er jo en mulighet for at kjøper fikk prutet ned prisen noen lapper.
(P.S.: jeg er selger
Ja, BB er populær. Det er jo en mulighet for at kjøper fikk prutet ned prisen noen lapper.
Etter runes' frivole lek med Photoshop var det ingen vei tilbake. Riktignok er ikke Nato like komfortabelt som originalreima (enda), men jeg synes Bond i begge varianter ble vellykket.
Før jeg begynte å frekventere her inne på sonen var jeg fast bestemt på noen ting; jeg skulle ikke ha klokke med hvit urskive, klokka skulle ikke ha "forstørrelsesglass" over dato, og jeg skulle iallfall ikke ha Rolex.
Et par uker senere; Rolex Explorer2 Polar er i grunnen en utrolig tøff klokke!
Rart hvordan man tilpasser seg omgivelsene
Da er det vel bare å fortsette sparingen på klokkekontoen en stund til...
Heisann!
Er sikkert mange tilsvarende tråder allerede, men var innom Bjerke idag ang service på en GMT master 2. En helt standard service kostet 5200,- men hadde 11 uker levering. Ser at Lervik får mye skryt for service her inne. Hvordan er prisene/leveringstiden der, kontra Bjerke?
Erstatte pearl på eldre Rolex/Tudor Submariner, lar det seg gjøre?
Ser en del interessante objekter hvor det meste er originalt og fint patinert, men hvor pearl mangler. Tror jeg er mentalt skrudd sammen på en måte som gjør at det raskt hadde ødelagt klokkegleden for meg å stadig se på den åpenbart manglende pearl.
Finnes det mulighet for å kjøpe patinert pearl som kan brukes som erstatning? Vet man kan bytte hele bezel, men det er jo heller ikke ønskelig om bezelen i seg selv er pent patinert.
Finnes det noen bezel inserts til Submariner? GMT-eiere kan jo skifte villig vekk mellom sort, pepsi og coke.
Ja. Avhengig av hvilken modell av Sub du har, kan du bruke:
- grønn fra 16610 LV
- blå fra Tudor Snowflake eller TT-/Gull-Sub
I tillegg kan du få tak i uoriginale inserts i de fleste farger.