Hei trenger litt synsing fra andre Rolex fantaster, syns 116610LN aka Hulken er veldig kul å lurer på om Mr. Lervik skal sende en til meg men, ser det er mange som flipper disse etter en stund.
Blir det for mye grønt ? Er den innafor?
Har GMT 116710LN fra før så vanlig sub er ikke aktuelt.
Kjør detbatt.
Grønt blir en fin farve som vil stikke seg frem på en diskret måte. Litt Circus! Selv er jeg ikke i tvil med dine alternativer; Hulk!Hei trenger litt synsing fra andre Rolex fantaster, syns 116610LN aka Hulken er veldig kul å lurer på om Mr. Lervik skal sende en til meg men, ser det er mange som flipper disse etter en stund.
Kjør detbatt.
Hvis det er lug holes så skal vel disse være riktig http://www.ebay.co.uk/itm/12-SPRING...306?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item483f9c1a72
Hei trenger litt synsing fra andre Rolex fantaster, syns 116610LN aka Hulken er veldig kul å lurer på om Mr. Lervik skal sende en til meg men, ser det er mange som flipper disse etter en stund.
Kjør detbatt.
Har jeg skulle hatt en klokke så har den blitt sort fordi den går til alt og er den klassiske suben.
Har jeg skulle hatt en sub sammen med andre klokker så har det blitt Hulk så lenge jeg har hatt noe klassiskt ved siden.
Hulk går ikke til dress, det gjør sort sub etter min mening.
Kjør detbatt.
Er du redd det blir for mye grønt så er jo Kermit et alternativ. Kanskje ikke så lett å få tak i...
Kjør detbatt.
Jeg liker å tro at dette er innafor.
Sub går ikke til dress. PUNKTUM.
@Wangensten: Det der må da være innafor???
Sier som jeg har sagt mange ganger før. Det er forskjell på dress og dress.
Sub går ikke til formelle anledninger hvor det er invitert med antrekk mørk dress. Hvor man da har hvit skjorte og slips.
Sub går derimot bra til "hverdagsdress". Vi som bruker dress på jobb, uten slips. Skjorten er gjerne rutete,stripete, blå, hvit, whatever. Man tar ofte også av seg jakken. I en slik setting syns jeg Sub funker helt fint. Og mye bedre enn alle disse pulsklokkene man ser rundt omkring.
Litt ordkløyveri og meningsutveksling er ikke en krangel Beklager, mente ikke den brutale tonen i mitt spm.
Faktisk syns jeg en Rolex sub går til alt dressbruk på jobb. Til smoking er jeg enig at den ikke er riktig, men jeg bruker den gjerne til det også, fordi jeg syns klokka er viktigere enn antrekket som helhet Selv bruker jeg dress m/hvit skjorte og slips flere dager i uken. Og trives godt med min sub da også.
Hvit skjorte, slips, jakka på (dog ikke sort dress), nato og sub:
Sier som jeg har sagt mange ganger før. Det er forskjell på dress og dress.
Sub går ikke til formelle anledninger hvor det er invitert med antrekk mørk dress. Hvor man da har hvit skjorte og slips.
Sub går derimot veldig bra til "hverdagsdress". Vi som bruker dress på jobb, uten slips. Skjorten er gjerne rutete,stripete, blå, hvit, whatever. Man tar ofte også av seg jakken. I en slik setting syns jeg Sub funker helt fint. Og mye bedre enn alle disse pulsklokkene man ser rundt omkring.
Litt vanskelig å tolke ansiktsuttrykket til Gro
Hun har hengt med meg de siste 5-6 årene, ment som en oppstrammer når diskusjonene tar av i useriøse retninger. Jeg blir fort en liten gutt og litt redd når hun i sin majestetiske positur kikker ned/bort på meg