Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Noen som har erfaringer med nettsider som selger mansjettknapper med Rolex urverk?
Eller bare generelt urverk eller klokkerelatert? :)

Det er ikke tilfeldigvis noen på sunnmøre eller i nærheten som har en Black Bay og er villige til å møtes over en kopp kaffe for å la meg prøve den på håndleddet? Jeg er ekstremt nysjerrig på modellen, men siden man bor på feil side av landet for å finne forhandlere å få prøve den med er det ikke så enkelt.

Jørgensen melder om 8% økning på alle modeller, og har forøvrig ventetid på alle(!) sportsmodeller, så blir ikke handel for egen del med det første. Men fikk ihvertfall en flott ny Rolex-katalog;)

• Liker
Reaksjoner: aek
Bilde frå verdensveven.

DSSD vs. SubC

10d3814449cfbd792345b8974e3e3d0f.jpg

Jørgensen melder om 8% økning på alle modeller, og har forøvrig ventetid på alle(!) sportsmodeller, så blir ikke handel for egen del med det første. Men fikk ihvertfall en flott ny Rolex-katalog;)

Nå blei jeg skuffa! Har spart i månedsvis for å kjøpe min første Rolex (blir gæærn't å kjøpe luksusklokke på kreditt imo), og har avtale med Jørgensen om å kjøpe en av subbene han får inn "rundt 27. januar". Kan vel fort tenkes at jeg må ut med en del tusen ekstra, da. Irriterende!

Må ikke klage på skinnet før bjørnen har blitt flådd...

Nå blei jeg skuffa! Har spart i månedsvis for å kjøpe min første Rolex (blir gæærn't å kjøpe luksusklokke på kreditt imo), og har avtale med Jørgensen om å kjøpe en av subbene han får inn "rundt 27. januar". Kan vel fort tenkes at jeg må ut med en del tusen ekstra, da. Irriterende!

• Liker
Reaksjoner: Grendel

Jørgensen er fair, og han skulle få inn en del nå på tirsdag, men alt av sportsmodeller var reservert, og disse skulle selges til "gammel" pris. Så om du er en av dem som har gjort avtale om kjøp vil jeg si du har flaks:D

• Liker
Reaksjoner: oblande