Det er en 16750, bezel er løs så der er det ingen fare.. Og klokke ikke mye brukt... Bezel kan også komme skjevt på om den byttes. Eksakt 12:00?
Saastad. Kjøpte på mandag@Olando Hvem du forhåndsbetalte hos?
116610LN?
Jeg vil våge å påstå at intet menneske trenger så tykk sapphire. Men then again, jeg trenger ikke 300m hellerBilde frå verdensveven.
DSSD vs. SubC
'Regner det på presten, drypper det på klokkeren' er et uttrykk, så det er nok bare å regne med at Tudor følger etter på sikt. Kanskje ikke like bratt som Rolex, men likefullt opp.Gjelder dette Rolex og Tudor eller kun Rolex?
Jørgensen melder om 8% økning på alle modeller, og har forøvrig ventetid på alle(!) sportsmodeller, så blir ikke handel for egen del med det første. Men fikk ihvertfall en flott ny Rolex-katalog
Nå blei jeg skuffa! Har spart i månedsvis for å kjøpe min første Rolex (blir gæærn't å kjøpe luksusklokke på kreditt imo), og har avtale med Jørgensen om å kjøpe en av subbene han får inn "rundt 27. januar". Kan vel fort tenkes at jeg må ut med en del tusen ekstra, da. Irriterende!
Må ikke klage på skinnet før bjørnen har blitt flådd...
Nå blei jeg skuffa! Har spart i månedsvis for å kjøpe min første Rolex (blir gæærn't å kjøpe luksusklokke på kreditt imo), og har avtale med Jørgensen om å kjøpe en av subbene han får inn "rundt 27. januar". Kan vel fort tenkes at jeg må ut med en del tusen ekstra, da. Irriterende!