I kveld: Litt håndball, litt uvær og gå glipp av denne auksjonen.
Dersom denne gikk for NOK 74 300, så tør jeg påstå at kjøper gjorde en god deal!
I kveld: Litt håndball, litt uvær og gå glipp av denne auksjonen.
Dersom denne gikk for NOK 74 300, så tør jeg påstå at kjøper gjorde en god deal!
Merk vilkårene: "6.9 Kjøpesummen Det aksepterte budet, inkludert eventuelle salgsomkostninger og eventuell merverdiavgift, utgjør endelig kjøpesum ("Kjøpesummen").
Klønete ordlagt. "Inkludert". Burde nok stått "pluss"
God morgen! Som flere sikkert har fått med seg så er jeg på utkikk etter sub. Så da jeg ble tilsendt denne annonsen i dag morges hev jeg meg på tlf. (Ref. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70462865)
Litt background: Kvinnen selger klokkene (Hun har flere ute) for sin spanske far, uret er ikke norsk, hadde ikke boks, har kanksje garantibevis som jeg skal få tilsendt kopi av ila dagen.
Stakkars dama har fått inn 20 sms og det trippelte i innboksen siden kl 07 i morges (;
214270
eller
114300
Valgets kval... Sistnevnte er jo definitiv mer sjelden å se ettersom den er relativt ny, men er den for dressy? Begge deler jo samme kasse og identisk(?) verk. Så de sitter jo sikkert likt på hånden. Exp 1 er vel kanskje litt mer unik at den kan brukes til "alt" (pluss bedre clasp), men sliter big-time med de korte viserene...spesielt minutt :-/ Dette er jo hypet opp DELUXE , men det er jo noe i det IMO.
Evt bare gi f og gå for Milgaussen......jeg er jo tross alt elektrotekniker...
Dumt at det er pcl
Mitt valg hadde vært 214270 all the way!
Mitt valg hadde vært 214270 all the way!
Damn. Jeg fyller straks 40, og har spart opp til en liten bursdagsgave til meg selv: Min første Rolex - en 114060 som i følge Jørgensen i Tromsø snart ankommer i kongeriket. Men nå har jeg plutselig los på flere litt rimeligere klokker (Nomos weltzeit eller Club Auto, Tudor BBB, Seiko SRP777 m.fl.), og begynte plutselig å lure på om subben er verdt pengene. Kan en av dere kjennere si at jeg må ta meg sammen, og at jeg ikke kommer til å angre på å kjøpe en Sub?
Damn. Jeg fyller straks 40, og har spart opp til en liten bursdagsgave til meg selv: Min første Rolex - en 114060 som i følge Jørgensen i Tromsø snart ankommer i kongeriket. Men nå har jeg plutselig los på flere litt rimeligere klokker (Nomos weltzeit eller Club Auto, Tudor BBB, Seiko SRP777 m.fl.), og begynte plutselig å lure på om subben er verdt pengene. Kan en av dere kjennere si at jeg må ta meg sammen, og at jeg ikke kommer til å angre på å kjøpe en Sub?
+2Mitt valg hadde vært 214270 all the way!