Til meg ga han pris med forbehold om prisøkning. Så hvis du har avtalt at du skal få en av subbene for en fast pris uten forbehold vil jeg tro du gjør nettopp detNå blei jeg skuffa! Har spart i månedsvis for å kjøpe min første Rolex (blir gæærn't å kjøpe luksusklokke på kreditt imo), og har avtale med Jørgensen om å kjøpe en av subbene han får inn "rundt 27. januar". Kan vel fort tenkes at jeg må ut med en del tusen ekstra, da. Irriterende!
Til meg ga han pris med forbehold om prisøkning. Så hvis du har avtalt at du skal få en av subbene for en fast pris uten forbehold vil jeg tro du gjør nettopp det
Har jeg forstått riktig i at alle Datejuster (36 mm) og alle Submariner uansett alder har lug width 20 mm? Har forsøkt å søke litt rundt og er ute etter sikkert svar på mitt spørsmål. Håper noen kan hjelpe meg
Hvilken diameter skal jeg se etter hvis jeg skal ha ny skive på en DJ 1601? Er det noe annet enn diameter som er viktig å ha styr på her ift det praktiske (se bort i fra korrekt år, etc. - fruen har bestemt seg for hva hun skal ha...)
Er det 28mm eller er det 27,x mm?
Calling Dr. @Greg !
Ja da ville jeg heller satt meg på venteliste og fått den i mitt eget navnFriskt å prise en LNIB Rolex på finn til hva den er forventet å koste hos AD om to uker.
Fikk pris med forbehold jeg også, dessverre... C'est la vie!