Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Har jo ligget en stund, syns fortsatt det er en frisk pris i forhold til hva de gikk for for 3-5 måneder siden. 8000 mer enn hva jeg solgte min for.
 
Dokumentasjon fra Rolex:

Hentet fra annet forum:

fIOXbkv.jpg


VLRVj4o.jpg


tpEIaxg.jpg


Aojzkwe.jpg

Da er vel fasiten klar, Rolex har innsett at 10-års serviceintervaller er OK så lenge klokken går godt.... I og med at dette tydeligvis også gjelder klokker som allerede er produsert og levert forhandler er det vel lite som tyder på at det er gjort vesentlige endringer i smøremidler e.l.?
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Hei. Jeg er helt ny på dette forumet. Planlegger å investere i min første klokke. Tror dere
16710 GMT Master II PEPSI Bezel vil være et godt valg? og hvor sannsynlig er det å finne den pent brukt?
 
Hei. Jeg er helt ny på dette forumet. Planlegger å investere i min første klokke. Tror dere
16710 GMT Master II PEPSI Bezel vil være et godt valg? og hvor sannsynlig er det å finne den pent brukt?

Ikke dumt valg det, digger pepsi. De dukker no opp av og til her og på finn. Pent brukt, både med og uten b/p.
 
Stemmer, @Rudien, det står at det følger med en original Jubilee. Jeg la merke til at den som sitter på ikke er en Rolex. Da de originale kan bli slarkete, så kan det nok være at denne er det.

Det viktigste er å "buy the seller".

8
 
Rart at du kun fikk den ned til 23, var i kontakt med selger sist uke og da var smertegrensen 23 sa han. Ikke verdt det i mine øyne, og jeg ble fortalt at noen hadde "sett over uret" men han viste ikke akkurat hva som hadde blitt gjort, mulig han har funnet ut av det nå da.
 
Rolex-Oyster-Perpetual-39mm-grey.jpg
Er det bare meg, eller seiler den nye Perpetual 114300 39mm opp som en verdig konkurrent til Explorer I 214720? Samme urverk, samme kasse og samme lenke med kun skiven og viserene som reel forskjell. Får nesten litt vintage Millgaus vibber av den med grå skive også.. (det må jo sies å være VELDIG positive assosiasjoner). At nypris blir noe lavere er jo heller ikke noe å kimse av.
 
Men det var de blå markørene som gjorde denne! "Diskret Circus"!
Det der ar lekkert!!

Det første jeg tenkte var at dette var en stilig konkurrent til Omega Aqua Terra!. Egentlig var denne tøffere...
(Selv om AT er litt større, så... ville jeg kanskje gått for 39mm i denne runden...)

8
 
Men det var de blå markørene som gjorde denne! "Diskret Circus"!
Det der ar lekkert!!

Det første jeg tenkte var at dette var en stilig konkurrent til Omega Aqua Terra!. Egentlig var denne tøffere...
(Selv om AT er litt større, så... ville jeg kanskje gått for 39mm i denne runden...)

8

Må faktisk innrømme at de blå markørene har vokst på meg, gir skiven litt mer liv, men skulle vel gjerne sett skiven uten. Noen røde bokstaver derimot, da hadde vi snakket..
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Var en friskus som ville ha 70 crispy notes for sin på finn, nettopp. Finner den ikke lenger, men kan ikke tenke meg at han fikk det ...