Det er det som er litt fishy... Ingen bilder på siden, fikk bare tilsendt dette bildet og tre til på PM:
På det øverste bildet her ser man faktisk dato og brukernavnet til selger på samme bildet som klokken, så jeg anser det som sannsynlig at han besitter klokken. Jeg føler meg likevel litt usikker på denne handelen, så derfor jeg poster her... Men så er det jo litt spennende også da
Ser genuint ut. Men enig med @UJU her at gode ref er viktig, men ikke aldri uten risiko.Det er det som er litt fishy... Ingen bilder på siden, fikk bare tilsendt dette bildet og tre til på PM:
På det øverste bildet her ser man faktisk dato og brukernavnet til selger på samme bildet som klokken, så jeg anser det som sannsynlig at han besitter klokken. Jeg føler meg likevel litt usikker på denne handelen, så derfor jeg poster her... Men så er det jo litt spennende også da
Har vært i dialog med en amerikaner som virker tillitsvekkende og er aktiv på TZ og WUS og som har gitt selger en GG ref. Han sier han har kjøpt mange klokker hos han og at det er helt trygt. Det kan selvfølgelig være et skurkesamarbeid over landegrensene, men jeg tok sjansen . Så da gjenstår det å se om noe, og evt hva, som dukker opp i posten etter hvert... Har fått spesifisert faktura gjennom PayPal, så har vel en viss beskyttelse der. Men muligens et snev av gambling her Blir spennende å se!
Har vært i dialog med en amerikaner som virker tillitsvekkende og er aktiv på TZ og WUS og som har gitt selger en GG ref. Han sier han har kjøpt mange klokker hos han og at det er helt trygt. Det kan selvfølgelig være et skurkesamarbeid over landegrensene, men jeg tok sjansen . Så da gjenstår det å se om noe, og evt hva, som dukker opp i posten etter hvert... Har fått spesifisert faktura gjennom PayPal, så har vel en viss beskyttelse der. Men muligens et snev av gambling her Blir spennende å se!
Spurte Jørgensen tidlig i juli om ventetid på BLNR, og fikk oppgitt 4-5 mnd. Endte selv opp med å sette meg på liste på en 116610LN og må vente ca 6 mnd. De sa at de får levering hver mnd, men aner ikke hvor mange av hver modell de får. Hvor satt du deg på liste? Det er vel en tråd her om Bjerke som vurderer hver enkelt kunde før de leverer...Noen som har peiling på ventetid på BLNR? Satt meg på venteliste i april, og fikk da beskjed om 2-3 mnd fra Lervik og 4-5 mnd fra Bjerke. Ringte nylig og spurte når jeg kunne anta at den kom, og fikk opplyst 8-12 mnd, og at folk har satt på venteliste siden januar. Synes dette var litt rart ettersom jeg har sett folk her inne få sin etter rundt 2 mnd.
Noen som har peiling på ventetid på BLNR? Satt meg på venteliste i april, og fikk da beskjed om 2-3 mnd fra Lervik og 4-5 mnd fra Bjerke. Ringte nylig og spurte når jeg kunne anta at den kom, og fikk opplyst 8-12 mnd, og at folk har satt på venteliste siden januar. Synes dette var litt rart ettersom jeg har sett folk her inne få sin etter rundt 2 mnd.
Du skal ikke se bort i fra at kunder som har lagt igjen mye penger i en butikk får noen fortrinn... Noen fordeler kan det jo argumenteres at gode kunder skal ha...
Spurte Jørgensen tidlig i juli om ventetid på BLNR, og fikk oppgitt 4-5 mnd. Endte selv opp med å sette meg på liste på en 116610LN og må vente ca 6 mnd. De sa at de får levering hver mnd, men aner ikke hvor mange av hver modell de får. Hvor satt du deg på liste? Det er vel en tråd her om Bjerke som vurderer hver enkelt kunde før de leverer...
Noen som har fått en ny 116610LN fra forhandler nylig? I såfall, hvor lenge ventet du? Står på liste for en, men håper de er defensive med estimatene sine når de sier 6mnd
Dette er nok ikke så langt fra sannheten. 116610 er en av de mest populære om ikke den mest populære klokken som Rolex selger.
Jeg satt meg på liste i begynnelsen av juli og ble forespeilet å måtte vente til jul eller der omkring. Jørgensen. Når og hvor satt du deg på liste?Noen som har fått en ny 116610LN fra forhandler nylig? I såfall, hvor lenge ventet du? Står på liste for en, men håper de er defensive med estimatene sine når de sier 6mnd