Jeg har iallefall fått ett nytt syn på hvordan jeg skal åpne pakker som jeg mottar utenom postoppkrav.
Her blir det vekt og kamera fra ALLE vinkler!
Samme gjelder helt klart her. Fytterakkern!
Jeg har iallefall fått ett nytt syn på hvordan jeg skal åpne pakker som jeg mottar utenom postoppkrav.
Her blir det vekt og kamera fra ALLE vinkler!
Til dere som har gjort avtaler og venter på resultatet- ta kontakt på PM hvis det skjærer seg, jeg er på tjeneste i Afghanistan 2-3 uker framover men vil følge opp når jeg kommer hjem.
Mvh Tom
Flott å høre! Er ganske fantastisk med klokkeverdenen i forhold til at det alltid vil være folk fra alle typer yrker og samfunnslag som bidrar,
Åja. TomHenriksen er politi. Koblet ikke den med en gang og tenkte det var som representant for andre yrker og samfunnslag han skulle rydde opp. Det virket litt ekstremt.
Ronnanol, jeg tror du ville oppklare mye med å forklare hver enkelt sak hver for seg, fra ditt perspektiv.
Ronnanol, jeg tror du ville oppklare mye med å forklare hver enkelt sak hver for seg, fra ditt perspektiv.
Ps. Kommentarer om å ta ting i egne hender, eller trusler om dette, er IMO latterlige. Det som må gjøres er å politianmelde saken.
En sånn tulling ødelegger også for oss andre seriøse klokkekjøpere. Hvem vil handle med en fra Norge etter en slik episode?
Vi burde hatt en GTG i Rognan med hver sitt balltre:evil: