Jeg må si jeg er litt skuffet over Sinn nå.
Etter mye plundring og vurderinger bestilte jeg en 856 UTC på torsdag.
Det var veldig rask og god kommunikasjon med Sinn via mail.
Klokken ankom allerede mandag morgen med UPS.
Alt virket tipp topp, helt til jeg skulle ta et wrist shot. Oppdaget da et lite hår, samt to støvkorn på innsiden av krystallen.
Jeg sendte mail tilbake til den hyggelige dama jeg hadde korrespondert med tidligere, hun svarte på 13 minutter.
Dessverre jobber hun i salgsavdelingen, men hadde videresendt mailen min til "Customer services".
Nå har det gått over 24 timer, og jeg har enda ikke hørt noe.
Det sier vel litt om hvor fokuset ligger når salg svarer på 13 min.
Jeg har nå sendt enda en purring også.
Sinn opererer med 14 dagers åpent kjøp. Men dette vil medføre dokumentering til tollvesenet bl.a. for å få tilbakebetalt moms.
856 UTC er fylt med argongass, så jeg er usikker på ADen på Lillestrøm i det hele tatt kan åpne- og sette den sammen igjen på rett måte.
Hva ville dere gjort?
Dette har hvertfall ødelagt litt av inntrykket mitt av selskapet, og mye av gleden ved å kjøpe den første fabrikknye klokka mi.
Får håpe de tar kontakt snart og ordner opp.