Fikk veldig lyst til å prøve ett par wolverine og da kanskje helst disse Men's 1000 Mile Boot - W05299 - Vintage Boots
Har lyst på å kjøpe ett par støvler av litt kvalitet som holder noen år kontra nye hver vinter. I vinter endte jeg opp med å kjøpe to par fordi de første fra Timberland var søppel.
Hvordan er kvaliteten år etter år for dere som har kjøpt? Er de iskalde på vinteren eller går det greit med litt ull oppi? Er kina versjonen med gummisål også bra flere år på rad? Jeg tenker at gummi hadde vært smart i alt regnet og slapset.
Hvordan er størrelsene på 1000 mile boots iforhold til andre sko?
Min erfaring er at de er litt store i størrelsen.
Min erfaring er at de er litt store i størrelsen.
Fant meg et par brune Wolverine Clapton til flaut lav pris på Sko online,
håper det kan gjøre vintern stilfull og varm
Gikk for disse Igår, så får vi se hvordan de sitter på foten når de kommer.
Wolverine 1000 Mile: Montgomery | BRANDOS.no
Ble 44 på meg, og de er flotte. Litt tunge, men heller det enn at kvaliteten er dårlig.
Enig.
Absolutt en viss egenvekt.. spent på hvor lenge de holder dog!
Jeg har brukt mine 1000 mile med lærsåle i 2 år nå(høst, vinter og vår), og ser ingen tegn til at de ikke skal holde mange år til
Så lenge du er flink med vedlikehold vil de nok bare bli enda tøffere etter et par års bruk
Og da har du ikke lagt på gummi?Jeg har brukt mine 1000 mile med lærsåle i 2 år nå(høst, vinter og vår), og ser ingen tegn til at de ikke skal holde mange år til
Så lenge du er flink med vedlikehold vil de nok bare bli enda tøffere etter et par års bruk
Og da har du ikke lagt på gummi?