Støvler

Den røde horde ja:) fortsatt mye sibo og sprengning i kp4?

Over til støvler så har lillevinkelsko flyttesalg nå, alle sko 30-70%, så da er det litt mer levelig pris, vurderer nesten handle de sorte også:p
 
Den røde horde ja:) fortsatt mye sibo og sprengning i kp4?

Over til støvler så har lillevinkelsko flyttesalg nå, alle sko 30-70%, så da er det litt mer levelig pris, vurderer nesten handle de sorte også:p

Ringte opp i stad og hun garanterte at de ikke hadde 1000 mile på tilbud ;(
 
Haha hørte noen "skrekkhistorier" da jeg var i marinen om gardister som smeltet inn skokrem i marsjstøvlene sine..

Haha, jeg var i musikktroppen i Garden, og vi holdt på med dette et helt år. Tipper jeg hadde minst 10 bokser KIWI i forskjellige farger og kvalitet smeltet inn i tuppen på slutten der. Målet var at man skulle kunne se øyefargen sin i skotuppen!
 
Jeg synes 1000 milene fra Wolverine er utrolig lekre, men skeptisk til lærsålen. Synd de ikke kommer med en tynn gummisåle. De andre Wolverine-støvlene ser ikke på langt nær så bra ut.
 
Tynn gummisåle får du lagt på hos skomaker. :)

Uansett skal vistnok de lærsålene holde lenge om du vedlikeholder dem.. Jeg er skeptisk og har lagt gummi på mine sko med skinnsåle..
 
Det jeg har lest er at om du bruker lærsåler i by om vinteren så gjør veisalt og annet kos at sålen blir ekstremt fort ødelagt. Er vel også veldig glatt med skinnsåler om vinteren?
 
Pratet med en kar om det. Han har selv brukt skinnsåler i saltlaken i Bergen i flere år. Så skal det sies at mannen eier drøyt mange sko slik at det sikkert ikke blir mange dagene slitasje på hver... ;)

Hemmligheten var hyppig behandling med lærfett.
 
1000Mile ser absolutt bra ut, men selv ønsket jeg noe som tåler mer juling, så disse tok turen over Atlanteren:

Red Wing Heritage 8138, $220 m frakt, ikke noe å si på det
SRW08138.jpg
 
Jeg har kjøpt R.M. Williams. Er veldig fornøyd.
De er å få kjøpt på G12, på Egertorget.
Finnes i brunt, sort og brun semska.



RM-Williams-Boot-CQ-Happenings-Hero.jpg
 
Noen med 1000miles her som har erfaring med hvordan disse er i sikkerhetskontroll på flyplasser ?
 
Er ikke helt fornøyd med mine Wolverine, har hatt de hos skomakeren en gang for å feste sålen på helen etter at den begynte å løsne. Nå ser det ut til at sålen begynner å gjeipe forran på skoen. Dette etter forsiktig bruk i tørt vær. Hmmm...
 
Er ikke helt fornøyd med mine Wolverine, har hatt de hos skomakeren en gang for å feste sålen på helen etter at den begynte å løsne. Nå ser det ut til at sålen begynner å gjeipe forran på skoen. Dette etter forsiktig bruk i tørt vær. Hmmm...

Er det ikke bare å levere de tilbake der du kjøpte de og be om nye? Kan vel være et mandagspar
 
Har kun krav på ny vare om feilen er forsøkt rettet opp 3 ganger. (tror jeg) Levrer dem inn igjen ila. uken.