Har dere en strategi for hvordan dere håndterer de klokkene som kommer levert med feil? Av erfaring vil småskala/amatør-"produsenter" ha dårlig kvalitetskontroll, det er stor sannsynlighet at noen av klokkene blir levert med støv under glasset, riper på skiven, skeve visere eller urverk med problemer. Hva tar selger ansvar for?
Jeg fikk mandags-compressoren fra Magnus Glasset var ripete og støvete på undersiden. Heldigvis lot det seg ordne raskt og smertefritt, men så holder han også til i vårt naboland ....
Betalt
Jeg stemmer også for gravering, gjerne TS - 1/15. Har du fått noen antydning til hva leveringstiden på disse vil bli krille?
Etter å ha oppdatert selger med antall interesserte tror jeg han ble litt svett! Han har 15 sett klar for montering nå, men jobber med å skaffe flere ASAP. Får forhåpentligvis oppdatering i dag på det. Har vel 20 interesserte nå.
Jeg sender ut en mail med detaljer om betaling til de 15 første, da jeg er trygg på at vi får i alle fall 15 stk. Får du ikke mail nå på morgenen må du bare smøre deg litt med tålmodighet. Satser på at vi får til alle, men sender ikke ut mail til de over 15 før jeg er sikker.
Her er for øvrig rekkefølgen etter mottatt PM:
1krille
2MINUTE_REPEATER
3Tots
4Anstein
5tudor
6Guybrush Threepwood
7Christian83
8Hopalong
9boenna69
10Espenbki
11Minuteman