Super Compressor hommage - fellesbestilling

Oppdatert liste:

1 krille
2 MINUTE_REPEATER
3 Tots
4 Anstein
5 tudor
6 Guybrush Threepwood
7 Christian83
8 Hopalong
9 boenna69
10 Espenbki
11 Minuteman
12 ErikR
13 topale
14 Auto
15 Ebbe3
16 karolus
17 maghas9
18 Firefighter
19 Jørn
20 Random Hero

Det er også 2 på venteliste.
 
Kunne forsåvidt tenke meg en jeg også, men regner med at det er en viss mulighet for at en og annen vil finne veien til kjøp/salg-forumet etterhvert. :)
 
Har fått beskjed fra selger om at han har begynt å bygge, og regner med å sende i slutten av neste uke.

Innbetalinger går bra, har fått mange, mangler bare noen få. Så hvis det er gått i glemmeboken hos noen - anse dette som en påminnelse!
 
Størrelse på lugs

Gleder meg stort til denne, har allerede en drøss aktuelle reimer. Vet vi noe om lug size på denne (tipper 20 mm)? Mørkebrun skinn-nato på denne? oh la la...
 
Har ikke hørt noe, men som jeg skrev noen poster opp antydet selger at han ble klar til å sende mot slutten av uka. Holder dere oppdatert om det skjer noe!
 
Hva er det jeg ikke får med meg......? Vanligvis er hommage fysjom, men her skal plutselig alle ha?

Hommage av klokker som ikke lages lengere er liksom greit, men hommage av klokker som er i produksjon og under copyright er liksom fy fy, tror det er sånn det fungerer!?

For min del spiller det ingen trille, det er så mange som kopierer hverandre om dagen atte :p
 
Hva er det jeg ikke får med meg......? Vanligvis er hommage fysjom, men her skal plutselig alle ha?

Tror nok det er flere av oss juniorene som har hengt oss på denne muligheten... De garvede veteranene sitter litt på sidelinjen og humrer over vår ungdommelige iver, mens de venter tålmodig på at noen (Frodo?) skal unbokse en vintage Polaris... ;)