Se videoen han allerede postet, der blir de nevnt enkelt og tydelig med litt kontekst. Så slipper andre å google for deg.
Jeg så den videoen, en typisk venstreekstrem svertevideo, av de som blir nevnt kjenner jeg kun Tommy Robinson. Han er absolutt ingen nazist, heller ingen rasist. Voldsdømt? Det vet jeg ikke noe om, det er mulig men det er det millioner av mennesker som har vært uten at de har vært nazister av den grunn. Robinson er dømt tidligere som en følge av at han har kritisert islam, myndighetene har ikke likt dette fordi de mener at dette fører til at muslimer blir angrepet og at det kan føre til islamofobi etc. Derfor har man dømt Robinson i flere saker, bl.a for svindel i sammenheng med lånesøknad. Det høres jo ikke bra ut. Men det som skjedde der var at Tommy Robinsons svoger lånte £20k av Tommy Robinson for å kjøpe en bolig, samtidig som at den samme svogeren oppførte en høyere inntekt enn det han faktisk hadde for å få godkjent lånesøknad. Dette var svært vanlig i UK, «alle» ble oppfordret til dette av til og med bank ansatte. Lånet ble forøvrig betalt tilbake lenge før politiet fant ut av dette og før han ble tiltalt. Og DET ble han dømt for, å låne penger til en person som oppførte høyere lønn på en lånesøknad!!! Så en klassisk måte å fengsle det som egentlig er en politisk fange. Robinson ble også fengslet for «forakt for retten», fordi han i egenskap av journalist rapporterte foran en rettssal der rettsaken mot en gjeng som hadde voldtatt ungjenter skulle motta sin dom, han er den eneste som er blitt dømt for noe slikt, på tross av at sikkert hundrevis av journalister har gjort det samme i saker som det «ikke er lov» å rapportere fra før dommen er falt. Igjen han får denne dommen pga hans politiske syn som kritiker av islam. Dersom man ser endel videoer som handler om Tommy Robinson er det temmelig åpenbart at han blir forsøkt kneblet ene og alene pga hans rolle som islamkritiker. Jeg har aldri hørt han si eller gjøre noe som helst som skulle tilsi at han er nazist eller rasist. Når det gjelder de andre der må jeg bare si at jeg ikke aner om de er nazister, men jeg tviler, dersom Musk har forsvart de vil jeg anta at dette sannsynligvis er personer av samme kaliber som Robinson, og som har fått stempel som nazister fordi de er kritikere av islam eller en eller annen form for innvandringskritikk.
Robinson er forøvrig i fengsel for tiden, da han lagde en film som handlet om en sak der en gutt ble feilaktig beskyldt for å utføre «vanntortur» mot en syrisk gutt på en skole i England. Saken ble slått voldsomt opp, Robinson dro til byen der episoden skjedde, intervjuet elever, ansatte på skolen, foreldre etc for å få fram fakta på hva som egentlig hadde skjedd. Det ble rettssak, der det var mye som ble sagt som absolutt ikke hadde noe som helst med sannheten å gjøre, media rapporterte totalt feil, det ble løyet i øst og vest. Det kom bl.a fram at muslimske lokale politikere hadde betalt ledere på den aktuelle skolen til å holde kjeft om sannheten, noe som jo er en ganske utrolig skandale. Robinson lagde en film om det han mente var sannheten, myndighetene gjorde filmen ulovlig og da Robinson likevel etter et par år publiserte den ble han altså på nytt dømt til fengsel. Det finnes videoer på YouTube som forteller hele historien, en av de beste er den som Jordan Peterson lagde, en professor i psykologi fra Canada, en rimelig velkjent person for mange.
Jordan Petersons intervju med Robinson: