Vis oss din Seiko!

Glemte å poste denne i "Dagens" i går, så da går den hit :) Nevner forøvrig at dette er den klokken som jeg har hatt lengst i gange uten stopp siden jeg begynte med flerklokkeri for noen år siden. 39 dager har den gått med et totalavvik på +11 sekunder :) Skyldes ikke minst gangreserven på 72 timer som gjør at klokken kan ligge i ro noen dager uten å stoppe.
8CF72EDF-32D7-4196-A413-879700E716B5_zpsto6pmtz2.jpg
 
Da er min første automatiske klokke i hus, har vært mye fram og tilbake før valget endte på SARB065 etter konferering med en god TS-venn.
Har spanet nettet etter en ny reim, noen som kan sende meg tips? Den lakkskovarianten som fulgte med var faktisk mer fæl live enn det jeg trodde og hadde lest om. Gjerne send meg PM dersom dette forumet ikke tillater den slags her ;)
Seiko cocktail time.jpg
 
Da er min første automatiske klokke i hus, har vært mye fram og tilbake før valget endte på SARB065 etter konferering med en god TS-venn.
Har spanet nettet etter en ny reim, noen som kan sende meg tips? Den lakkskovarianten som fulgte med var faktisk mer fæl live enn det jeg trodde og hadde lest om. Gjerne send meg PM dersom dette forumet ikke tillater den slags her ;)
Vis vedlegg 15185

Gratulerer med nydelig seiko!
 
  • Liker
Reaksjoner: obbe
Da er min første automatiske klokke i hus, har vært mye fram og tilbake før valget endte på SARB065 etter konferering med en god TS-venn.
Har spanet nettet etter en ny reim, noen som kan sende meg tips? Den lakkskovarianten som fulgte med var faktisk mer fæl live enn det jeg trodde og hadde lest om. Gjerne send meg PM dersom dette forumet ikke tillater den slags her ;)
Vis vedlegg 15185
Har samme klokke og er knallfornøyd, men jeg er nok like misfornøyd med reima. Jeg har ikke funnet noe godt alternativ selv så om du får noen gode tips så må du gjerne dele.
 
  • Liker
Reaksjoner: obbe
Tok et dypdykk i Aftenposten i morges.
A2469F14-8EB3-4240-8924-56491BDC4F3B_zpsuyb5gygx.jpg

990BDA25-C80C-4BEA-B7AE-A4754AEBB529_zpsuduvqdkj.jpg


Litt kryssposting fra dagens, men nærbildet har jeg spart til blodfansen

Klokka er forresten en 6306 som er deluxeutgaven av 6309. Den har hacking og et par ekstra juveler i forhold til lillebror.
Min er fra mars 79 og er dermed en ekte urturtle.

Lars Birger
 
Tok et dypdykk i Aftenposten i morges.
A2469F14-8EB3-4240-8924-56491BDC4F3B_zpsuyb5gygx.jpg

990BDA25-C80C-4BEA-B7AE-A4754AEBB529_zpsuduvqdkj.jpg


Litt kryssposting fra dagens, men nærbildet har jeg spart til blodfansen

Klokka er forresten en 6306 som er deluxeutgaven av 6309. Den har hacking og et par ekstra juveler i forhold til lillebror.
Min er fra mars 79 og er dermed en ekte urturtle.

Lars Birger
Denne var flott! Har en svakhet for disse, og da særlig 6306. Vi tåler godt flere bilder av denne!
 
  • Liker
Reaksjoner: Larsnie
Hvis dette er en ekte scubapro (hvilket jeg har ingen grunn til å tvile på), så hold godt fast ved den.
Sjelden vare den der.
Skal være det real deal den der så den går ingen steder med det første. Enig at kanji dag er obligatorisk på disse;).