Da er min første automatiske klokke i hus, har vært mye fram og tilbake før valget endte på SARB065 etter konferering med en god TS-venn.
Har spanet nettet etter en ny reim, noen som kan sende meg tips? Den lakkskovarianten som fulgte med var faktisk mer fæl live enn det jeg trodde og hadde lest om. Gjerne send meg PM dersom dette forumet ikke tillater den slags her
Vis vedlegg 15185
Har samme klokke og er knallfornøyd, men jeg er nok like misfornøyd med reima. Jeg har ikke funnet noe godt alternativ selv så om du får noen gode tips så må du gjerne dele.Da er min første automatiske klokke i hus, har vært mye fram og tilbake før valget endte på SARB065 etter konferering med en god TS-venn.
Har spanet nettet etter en ny reim, noen som kan sende meg tips? Den lakkskovarianten som fulgte med var faktisk mer fæl live enn det jeg trodde og hadde lest om. Gjerne send meg PM dersom dette forumet ikke tillater den slags her
Vis vedlegg 15185
Denne var flott! Har en svakhet for disse, og da særlig 6306. Vi tåler godt flere bilder av denne!Tok et dypdykk i Aftenposten i morges.
Litt kryssposting fra dagens, men nærbildet har jeg spart til blodfansen
Klokka er forresten en 6306 som er deluxeutgaven av 6309. Den har hacking og et par ekstra juveler i forhold til lillebror.
Min er fra mars 79 og er dermed en ekte urturtle.
Lars Birger
Her er min godt patinerte 6306-7001 fra 1978. Disse Scubapro utgavene ble kun produsert i 1978-1979.
Vis vedlegg 15389
Skal være det real deal den der så den går ingen steder med det første. Enig at kanji dag er obligatorisk på disse.Hvis dette er en ekte scubapro (hvilket jeg har ingen grunn til å tvile på), så hold godt fast ved den.
Sjelden vare den der.
Her er min godt patinerte 6306-7001 fra 1978. Disse Scubapro utgavene ble kun produsert i 1978-1979.
Vis vedlegg 15389