Bare jeg som synes denne er kul? Denne på en slank solbrun pikelanke, hadde fått 10/10 av meg!
Enig! Smell denne på en nymfoman supermodell, og du hadde lurt meg!
Bare jeg som synes denne er kul? Denne på en slank solbrun pikelanke, hadde fått 10/10 av meg!
Enig! Smell denne på en nymfoman supermodell, og du hadde lurt meg!
Den diktator-Daytonaen blir bare too much, selv på en slank solbrun pikelanke! Derimot en nymfoman supermodell med den jålete sjoko-Daytonaen som Moore sikler på. Da snakker vi bananskall
Den diktator-Daytonaen blir bare too much, selv på en slank solbrun pikelanke! Derimot en nymfoman supermodell med den jålete sjoko-Daytonaen som Moore sikler på. Da snakker vi bananskall
Veldig fin. Hvitt gull, røde visere og mørk skive er veldig pent, og passer jo godt til sesongen vi har foran oss. Men skal jeg være helt ærlig holder jeg fremdeles en knapp på den i RG. Synes fargekombinasjonen av rosegullet og sjokoladeskiven bare er utrolig stilig - både klassisk og frekt på samme tid. Litt "pimp" faktor skader ikke.
Veldig fin. Hvitt gull, røde visere og mørk skive er veldig pent, og passer jo godt til sesongen vi har foran oss. Men skal jeg være helt ærlig holder jeg fremdeles en knapp på den i RG. Synes fargekombinasjonen av rosegullet og sjokoladeskiven bare er utrolig stilig - både klassisk og frekt på samme tid. Litt "pimp" faktor skader ikke.
Meget pent. Nydelig med røde visere mot den mørke skiven.
Jeg føler med deg Moore - jeg har "smakt på" 116509 en stund selv. Det er en utrolig stilig klokke som jo også ligger for salg her på forumet om dagen.
Det er dog et eller annet som gjør at jeg heller ikke har løpt og kjøpt, hva det er kan jeg ikke helt sette fingeren på.
Utrolig tøff klokke, fine farger, flott skive, fine kontraster og flott materiale den er laget av.
Stilig!
Men jeg synes den hvite pandaskiven faktisk er enda tøffere
Nå har du jo en El primero, men om du ønsker en grønn boks med prim så vet jeg om en hvit skive. Loff om du vil.
Pm om du vil vite mer.
Så begynner den rose-tilleggs klokken på b, som vi har blitt enige om
Jasså ja. Et spenstig og uventet mulig valg det, Moore! Hadde ikke forestilt meg deg og Alain Silberstein i Rose!
Jeg er ikke uenig i at det er mye penger å blåse, men oppsiden er jo at om du kjøper brukt og klarer å få til en eller annen fornuftig handel er jo risikoen relativt lav .
Men ja .... det er mye moro i 130-170 land.
Veldig enig med Kohe321. Sammenlignet med den i Sjokolade og RG ble denne, vet ikke om det er lov å si det, litt kjedelig. Griselekker, men konservativ. Og det har du vel fra før?