@andres
Din GMT er også vanntett til 30m.
Den tåler ihvertfall 1,5m - testet med Nato av undertegnede
....jeg lurer på hvor mange ur her inne som egentlig har vært dypere? Tåler klokka 3 bar så tåler klokka 3 bar. Det skjer ikke noe revolusjonerende med trykket under vann klokka ble trykktestet sist i 2014, andres
Ajaj, den var vakker - gratulerer på etterskudd!
Den gir meg nesten lyst til å forkaste suben, selge unna resten av klokkene og spise nudler en periode. Så var det valget mellom US og Europe utgaven også da!
Ser på den samme selv nå. I motsetning til en del andre, så mener jeg man skal ha den europeiske versjonen. Spesielt hvis man skal benytte alarmen. Teksten på den amerikanse versjonen / skiva vil jo stå i hytt-og-gevær når alamen er justert til noe annet enn 12/24.
Spiller jo ingen role hvis man bruker den som dykkealarm, men de aller fleste av oss dykker vel i andre ting; møter og ditto påminnelser.
Will do, fare for at det kan bli en liten stund til..Fantastisk kul klokke, og en nydelig bilde @FMS Denne kunne jeg tenke meg selv.. PM når den flippes?
Fikk en sånn jeg også, etter innmelding i leClub. Tok litt tid, to-tre måneder, hadde nesten glemt hele greia da den komFikk en kjekk pakke i posten fra JLC i dag, god service å sende ut slikt gratis på tross av at klokken min er femten år gammel!
Reversoen satt fint der!
Fikk en kjekk pakke i posten fra JLC i dag, god service å sende ut slikt gratis på tross av at klokken min er femten år gammel!
Reversoen satt fint der!
Fikk en sånn jeg også, etter innmelding i leClub. Tok litt tid, to-tre måneder, hadde nesten glemt hele greia da den kom
Virker å være i fin kvalitet. Bidrar ikke akkurat til å ødelegge mitt gode inntrykk av JLC
Er det innmeldingskortet som gjelder for å få en slik velkomstgave, eller har dere registrert dere på web?
Tror det hender at de glemmer å sende