Mitt eneste kvartsur på rådyrjakt sist søndag (fikk ingenting, men vakker los og nydelig vær!)
Alltid spennende med rådyrlos. Flott kikkert og fin børse. Heym SR30?Mitt eneste kvartsur på rådyrjakt sist søndag (fikk ingenting, men vakker los og nydelig vær!)
Jepp.Alltid spennende med rådyrlos. Flott kikkert og fin børse. Heym SR30?
Absolutt. Til tross for at jeg har en egen konkurranserifle til jaktfelt, er den personlige rekorden satt med denne. Avtrekket er en fysisk nytelse
Nydelige bilder! Det er å håpe du fortsetter å treffe få menneskerJeg kommer til å spamme denne tråden i hele høst, for kona er forlengst lei av jaktmaset. Fantastisk flott dag på fjellet idag.
Ingenting er som kaffe fra favorittkafeen.
Mens haglen som vanlig henger i fjellbjørken.
Begge bikkjene med idag, og de fant et kull hver.
Jeg treffer sjelden mennesker her oppe, men idag var en sauesanker ute for å få de siste sauene inn fra sommerbeitet.
Ja, riktig, dette er et klokkeforum.
Nydelige bilder! Det er å håpe du fortsetter å treffe få mennesker
Duck Dynasty avd. Norge?Kone og barn er på høstferie i hovedstaden, og jeg har meldt meg frivillig til å stenge hytta for vinteren. Det betyr tre timer jobb og to dager sjøfugljakt. Morini og Entropy er med. Tilsammen har vi felt både ærfugler, skarv, siland og havelle, samt et par kråker, og det meste er fortært underveis og skylt ned med øl og skotsk myrvann. Ingen kullseilinger denne gang.