Fant et annet bilde også. Dersom dette bildet er beskrivende for teksturen på skiven blir det kanskje litt i overkant.
![]()
Når skal forresten du bli med i diskusjonene inne på SP @crown guard ?![]()
Da jeg blir WIS!
Redigert av en moderator:
Fant et annet bilde også. Dersom dette bildet er beskrivende for teksturen på skiven blir det kanskje litt i overkant.
![]()
Når skal forresten du bli med i diskusjonene inne på SP @crown guard ?![]()
Alle bør se John Mayer i klokkeprat med Hodinkee: [video]http://www.hodinkee.com/blog/video-talking-watches-with-john-mayer[/video]
Nyforelsket og trenger utenforståendes bekreftelse på at dette da vitterlig er at aldeles nydelig ur? Noen som vet om den tilfeldigvis er inne hos Tidemann? Denne må klås på.
Nyforelsket og trenger utenforståendes bekreftelse på at dette da vitterlig er at aldeles nydelig ur? Noen som vet om den tilfeldigvis er inne hos Tidemann? Denne må klås på.
Vær oppmerksom på at urskiven er mørkere (mer grå enn hvit) og det oppstår en vesentlig kontrastskille mellom datohjulene og urskiven. Jeg bestilte denne rett etter Basel i fjor, men valgte en annen klokke pga dette. Se den live først!
Er i hovedsak denne og JLC MUT Moon 39 jeg sikler mest på. Det virker for øvrig som om det motsatte er tilfelle med sistnevnte; har fått inntrykk av at skiven er hvitere i virkeligheten enn den fremstår på bilder, hvor sølvfargen ofte ser veldig fremtredende ut (uten at jeg har sett den live). Det kommer vel an på lysforholdene, også her. Kanskje @Anders har en kommentar.
@wakefield: Jeg bar MUT Moon både lørdag og søndag, og forsøkte å kikke litt på skivefargen under forskjellige lysforhold. Synes den først og fremst er sølv, altså. Men ikke en voldsomt skinnende sølv, starburst-finishen gjør at den skifter etter lyset, ofte litt matt før lyset plutselig fanges. Meget, meget pen skive. Generelt et ur å bli bli glad i!
![]()
Hvordan opplever du å bruke MUTen til casual wear? Vurderer enten denne eller Memovoxen etterhvert til dress, men samtidig kunne bruke den på kontoret.