Klokkecafé – løst og fast om klokker

Hva tenker folket om nye Halios Seaforth?
HALIOS_SEAFORTH_WRIST_1.jpg

http://wornandwound.com/review/halios-seaforth-review/
 
Den var kjempeflott! Men er ikke fan av Miyota verket med automatisk opptrekk kun en vei. Blir rotorspinn av sånt
Enig. Det er Miyota urverket som gjør at jeg holder tilbake på denne. Litt synd at Halios ikke har tilgang på ETA.. designmessig synes jeg at Halios har truffet en innertier. Det er alt for få divere med sapphire bezel der ute.
 
Miyota har flere ulike verk. Enkelte av disse er ansett som gode. Uansett så er Miyota rimeligere enn ETA, noe som gjenspeiler prisen.

Jeg har ikke sjekket prisen på Halios'n, men det er ikke umulig at det kan være mye for pengene!

8
 
Jeg har gjort et forsøk med imugur.com (Det er nok riktig skrevet? Er ute og går og får ikke sjekket).

Det virket i alle fall meget greit, @thue.

8
 
Har prøvd litt forskjellig nå, ikke funnet noe veldig bra enda. Gir en lyd om jeg finner noe bra!
 
Ein liten hack for dei som vurderar natoreimer frå Blushark; Om ein legg inn e-post for å få 10% introduksjonsrabatt og deretter ikkje handlar noko så kjem det først ei kode for 15%, og deretter eit siste tilbud om 30% avslag som er gyldig i 24 timar.

- Ein sunnmøring, sjølvsagt :rolleyes:
 
Tar meg friheten til å skyte inn et spørsmål jeg vet her blitt stilt flere ganger tidligere. Forleden dag skulle jeg bestille deployment fra lovprisede RHD, men siden mine håndledd måler 17 spinkle cm fikk jeg ikke bestille en deployment clasp. Tross noe furting bærer jeg ikke nag over god service, men likevel lettere fortvilet over situasjonen. Er det noen som har erfaring med deployment fra andre leverandører med ltilsvarende kvalitet? Forøvrig har single-ledd deployment fra Omega har sittet som et skudd.
 
Tar meg friheten til å skyte inn et spørsmål jeg vet her blitt stilt flere ganger tidligere. Forleden dag skulle jeg bestille deployment fra lovprisede RHD, men siden mine håndledd måler 17 spinkle cm fikk jeg ikke bestille en deployment clasp. Tross noe furting bærer jeg ikke nag over god service, men likevel lettere fortvilet over situasjonen. Er det noen som har erfaring med deployment fra andre leverandører med ltilsvarende kvalitet? Forøvrig har single-ledd deployment fra Omega har sittet som et skudd.

Har sjølv prøvd å bestille frå han, men vart nekta då eg ikkje kunne oppgi omkrinsen på handledda mine. Har ikkje brukt måleband på nokon av ekstremitetane sida tidleg pubertet, og føler ikkje noko hast no heller.

God service? Kanskje. Teit? Definitivt..
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda og pejod