Hvem er det som har lagd regelen om at all lume må være kritthvit? Og hvorfor ikke velge den fargen man mener komplementerer klokken best?
Redigert:
Patina i seg selv ser jo ikke bedre ut (etter min mening). Det er jo at klokken er gammel og har vært med på litt av hvert som gjør patinaen sjarmerende.
At man prøver å se ut som noe man ikke er er veldig usjarmerende, enten det gjelder klokker eller mennesker.
Ingen som har sagt at den må være kritthvit, men de bruker da ikke gulhvit fordi det er den fargen som passer best. Det er jo fordi den skal minne om/se ut som patina.Hvem er det som har lagd regelen om at all lume må være kritthvit? Og hvorfor ikke velge den fargen man mener komplementerer klokken best?
Ikke bare lager de klokker som har retro design. De forsøker å late som klokken ble laget for lenge siden. Disse klokkene hadde jo ikke den fargen på lumen opprinnelig?
Sunburst-skive av blåmugg!Neste blir plantet mugg?
8
Snakker om sammentreff - Longines lanserte nettopp et perfekt eksempel på faux patina "gone too far" (etter min mening(TM):
Konstruerte fuktskader.
Jeg hadde inbrudd i huset på torsdag, og klokkeboksen er bortevekk. Her dermed ufrivillig blitt en én-klokke mann.
Kommer tilbake med liste over det som er borte. Hadde vært flott med en heads up om noen av klokkene dukker opp til unormalt lave priser
Nå må jeg bearbeide sorgen... Foreløpig er jeg i fornektelsesfasen...
Du mener søknadslisten for å få stå på ventelistenVis vedlegg 85485
Litt som ventelisten for den nye Pepsi-GMT’n hos AD
Noen som har god peiling på gamle fly som tørr å gjette på hvilket fly dette skal forestille?
Må vel nesten være Ryan N.Y.P, bedre kjent som Spirit of St. Louis.