Stå opp tidlig selv om det er ferie!Stå opp tidlig etter ferie!
Samme her.. Ti på halv sju tusen takk!Stå opp tidlig selv om det er ferie!
Omgangssyke.. Andreas på ett og et halvt år spydde ned seg og senga natt til tirsdag. Heldigvis bare en gang. Jeg ble dårlig på onsdag. Samboer på torsdag og så toppet det seg helt med Helena på 3 år natt til i går Skiftet sengetøy tre ganger, måtte dusje henne to ganger. Endte opp med at hun spydde totalt 15 ganger før det roet seg midt på dagen i går. Vaskemaskinen har virkelig fått kjørt seg...
Godt vaskemaskin ikke tok kvelden også daOmgangssyke.. Andreas på ett og et halvt år spydde ned seg og senga natt til tirsdag. Heldigvis bare en gang. Jeg ble dårlig på onsdag. Samboer på torsdag og så toppet det seg helt med Helena på 3 år natt til i går Skiftet sengetøy tre ganger, måtte dusje henne to ganger. Endte opp med at hun spydde totalt 15 ganger før det roet seg midt på dagen i går. Vaskemaskinen har virkelig fått kjørt seg...
De forstår det. De er bare opptatt med å ta den siste kaffekoppen fra trakteren og komme seg vekk igjen før de blir oppdagetAt kun 4% av kollegaene forstår feilmeldingen "Magasin 2 tomt - Fyll på mer papir"
Hehe..og siden du er de 4 prosentene, så må du vente i en halv evighet på din utskrift, da de resterende 96 prosentene har sendt dokument til utskrift - vel vitende om dette problemetAt kun 4% av kollegaene forstår feilmeldingen "Magasin 2 tomt - Fyll på mer papir"
Hehe..og siden du er de 4 prosentene, så må du vente i en halv evighet på din utskrift, da de resterende 96 prosentene har sendt dokument til utskrift - vel vitende om dette problemet
Jeg hater 1.april.. Av alle idiotiske ting som blir holdt ved like, er vel dette den mest idiotiske.Jeg liker ikke alle de tullete innlegg her i dag med linker til "1 april"