Submersible? Må være et ekstremt fuktig julebord isåfallTakk! Ja det var noe for seg selv der... De sikter høyt.
Pam Submersible for julebordet? Kanskje en Radiomir.
Submersible? Må være et ekstremt fuktig julebord isåfallTakk! Ja det var noe for seg selv der... De sikter høyt.
Pam Submersible for julebordet? Kanskje en Radiomir.
Submersible? Må være et ekstremt fuktig julebord isåfall
Såpass fuktig kvelder har jeg opplevd en del ganger: bar kropp med vin og øl kasting, spruting med høy punk musikk og voldelig pogo.
Men da var jeg en gal tenåring og holdt meg helt akkurat under 30bar trykk og trengte ikke en Submersible.
Noen av oss holder på sånn et par ganger i året i «voksen» alder også...
Enig - og begrunnelsen er snodig: "Vi har ikke nok plass til alle kanalene på FM-båndet".DAB+ , det suger så inn i helvete. Hvordan er det mulig å få regjering/storting til å vedta innføring av denne driten?
Folk som er 110% sikre på ting. Dei tar som regel feil.
Sikker på det?Folk som er 110% sikre på ting. Dei tar som regel feil.
Enig - og begrunnelsen er snodig: "Vi har ikke nok plass til alle kanalene på FM-båndet".
OK. Så ett av verdens minste land har så inni hampen mange kanaler at vi bare måtte gå over til DAB?
Nei.
Jeg blir bare så fuckings forbanna på politiske sengevætere som lar seg overbevise at DAB+ er the new shit og dette går vi for?? Faenskapet er ikke troverdig og har dårlig dekning, i tillegg må vi kaste radioer som fungerer 100% - det gjør faen ikke DAB+ møkka. Mulig jeg kan fremstå som klodens værste negative dust men jeg kan faktisk dokumentere hvor dårlig DAB+ fungerer.De aller fleste nyere biler har idag en eller annen form for tilkobling, så drit en lang marsj i hele DABen, og stream nettradio rett i bilen. Funker myye bedre.
Jeez. Man kunne jo heller gitt helt f... - fremfor å drive slikt disse menneskene gjør. Aldri hørt makan.Å få bekreftet at verden er full av plukk råtne mennesker, selv om jeg vet det så inderlig godt fra før.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks...-med-brukte-bind-til-fattige-barn/a/24212471/
int å få inn mange signaler , det får jeg også, problemet er at du mister signalene hele tiden.Fuck dab+, det suger. Jeg har bil med dab+, og jada, jeg får inn masse kanaler, men det hjelper lite. Lyden er flat og sped - så flat at jeg ikke orker å høre på det. Det var bedre lyd på FM. Da blir det streaming for alle penga..
Lite blindspots der jeg ferdes, med unntak av tuneller. Du kan ta deg faen på at det er en tunell der hver gang det kommer en bra låt eller noe annet som kunne vært greit å fått med seg. Staten digger dab - de får tross alt 25% av kaka på all ombygging eller nysalg.int å få inn mange signaler , det får jeg også, problemet er at du mister signalene hele tiden.