Eh, nei
OK var parodi på et innlegg fra i går, nevermind. Utrolig flott klokke og litt av en "hen's teeth" faktor
Eh, nei
Prøvde et par Rolex i dag - og de føles som lekeklokker sammenlignet med Tudoren. Huh.
Det er en GMT 1675/8 Concorde og det finnes en her inne på TS. Forskjelller annet enn andre visere er jeg usikker på.
Sjelden sak.
Vis vedlegg 17921
Dette er alt for komplisert. Du dusjer selvfølgelig med klokka på, vasker denne og når du har vasket håret med sjampo, vasker du klokka også med sjampo - perfekt ren og glossy.Har denne uka prøvd @Zawatch sitt tips for å få ei klokke til å virkelig skinne og se splitt ny ut:
1) Skyll klokka
2) Sprøyt på litt Zalo
3) Gni såpa godt og skyll godt av
4) Ta et glass og tilsett 5-10 dråper glansemiddel for oppvaskmaskin og fyll det opp slik at det er 4-5 cm vann i glasset
5) Legg klokka nedi (påse at krona er tilskrudd)
6) Vent et par minutter og ta klokka ut og skyll den
7) Repeter punkt 5 og 6
8) Skyll av og la tørke
Nå ser klokka aldeles glinsende ut, så du bør jo gjøre dette på en modell som kler det: GMT Master II, TT Submariner, Daytona, o.l. Ville ikke gjort det på en vintage Submariner for å si det slik.
tidligere hadde jeg diger boks i nordea, slik at jeg hadde et egnet sted for mine sjørøverbytter med kister breddfulle av smaragder & gulldubloner, men etterhvert krympet skattekammeret, og tilbake ble bare ymse skattekart; en dag fikk jeg - og alle andre - oppsigelse fra min kjære bank, som er så glad i oss [våre penger/gjeld]. dette er flere år siden, og jeg trodde det for lengst var slutt på bankbokser i hele kongeriket. akk...
I Bergen er det fortsatt 2-3 banker som tilbyr dette. Hvilke alternativer finnes hvis man for eksempel har klokker til en samlet verdi på 5-600' ? Hva er praksis?
Jåla..Dette er alt for komplisert. Du dusjer selvfølgelig med klokka på, vasker denne og når du har vasket håret med sjampo, vasker du klokka også med sjampo - perfekt ren og glossy.