Enda en grunn til at jeg insisterer å spise på River Cafe hver eneste gang jeg er i London
Satser på å spise der selv i september. Er det like bra som folk skal ha det til å være?
Enda en grunn til at jeg insisterer å spise på River Cafe hver eneste gang jeg er i London
Satser på å spise der selv i september. Er det like bra som folk skal ha det til å være?
Jeg hadde min kulinariske oppvåkning med noe programmer grunnleggerne Ruth og Rose lagde for minst 15 år siden, har og bruker alle kokebøkene og fikk endelig økonomi til å kunne gjøre sånt og forventningene mine ble i alle fall oppfylt første gang jeg var der og siden har det vært fantastisk hver gang. Det er jo litt heseblesende setting, "kult" og sikkert ikke alles kopp te, men hvis du er fan av kompromissløs råvarebasert mat er jo dette supert fordi svært få steder på kloden matcher dem på italienske råvarer og andre råvarer som når opp. Dropp osten til dessert og sørg for at minst en ved bordet bestiller sjokoladekaken til dessert.
Tror forresten planen er å droppe River Cafe til fordel for HEstons Dinner ved neste korsvei, men jeg håper nesten at Dinner er fullbooka
Du frykter ikke økende frekvens av terroranslag i London?
The Barbary var skikkelig kult, Edzilla! Spiste lunsj der i dag. Helt min type sted med rå stemning og herlig ujålete mat.
Var heldig og ble oppgradert, skulle bo på Edwardian mercer street, ble flyttet til studio suite på The May Fair, helt innafor
Dette er jo på grensen til latterlig!
Kan umulig se for meg at Social Eating House får så mange henvendelser om matforgiftning og dårlig service at de ser seg nødt til å ta forbehold om refundering, igangsette interne undersøkelser etc.... Jeg har utelukkende hatt gode opplevelser der, men for meg er dette en sterk søknad for å havne på no-fly list når det gjelder restauranter i London. Dette kan de ikke tillate seg, for det er ikke akkurat mangel på stjernerestauranter i London!
Trekker frem mine egne erfaringer fra ca. 40 sider med Høstdepresjon siden; både jeg og kjæresten ble matforgiftet på Matbaren på Grand Hotel i Stockholm, én mail ble sendt og hele middagen (4 pers og mye drikke) ble refundert, no questions asked og med alle mulige beklagelser. Det er sånn det skal være, for er så uheldig at man kommer til skade for å matforgifte sine restaurantgjester skal man ikke være så høy i hatten!
For meg virker det som om Social Eating House tror dere er ute etter å scamme restauranten, hvilket minner meg om en artig episode fra La Durée i Paris sist vår. Noen venner og undertegnede sitter i andre etasje og observerer en stadig eksalerende situasjon mellom personalet og noen gjester. Nysgjerrig som jeg en gang er, så spisset jeg ører så diskré som mulig, og til slutt klarte jeg å finne ut hva problemet var. Restaurantgjesten hadde blitt servert mat som overhode ikke var tilfredsstillende, og dermed nektet å betale regningen. Det store problemet lå derimot i at gjesten så det for godt å informere om dette til etter han og hans familie på fire hadde konsumert all mat og drikke som tydeligvis ikke var tilfredsstillende. Etter mye frem og tilbake kom det en meget bestemt hovmester og nærmest tvang gjesten til å betale, og deretter kastet de ut... Man ser mye merkelig ute i den store verden gitt, så nesten best å holde seg hjemme
La dem få det, no holds barred. Maken til slett holdning overfor kunder har jeg til gode å oppleve noe sted.Hva var forresten mailadressen til The Guardian?
Hva i h******? Refundering av service charge er totalt latterlig.
Prøv:
food.monthly@observer.co.uk
lifeandstyle@theguardian.com
https://www.theguardian.com/help/contact-us