Om vi antar at det du sier er sant er det en jævla kjip situasjon du har havnet i.
Jeg legger dog merke til at du strengt tatt ikke har forklart noe utover at "det er ordnet opp i" - Breitlingen her er solgt til din samboer av en nederlender og er "missing in action", plutselig har du 2 x 312'er, klokker hit og klokker dit.
Poenget mitt er ikke at det du sier ikke nødvendigvis er sant, men at du nok muligens bør fokusere mer på sak(ene) i dette tilfellet enn å forsøke å feie det bort.
Jeg forsøker bare å forklare deg hvordan det du sier og responderer med nå oppfattes fra mitt ståsted som utelukkende er "utenforstående".
Har du gammel moro med å scamme posten er det bedre å si det som det er enn å si at du har ordnet opp; nå er det nok usedvanlig mange mennesker som graver opp usedvanlig mye informasjon og ærlighet og ryddighet vil vare veldig mye lenger enn alt annet.
Forøvrig er all personlig informasjon for lengst spredt ut i klokkeverden... Din eneste sjangse til å renvaske deg her er helt åpne kort, jeg tror du vil måtte jobbe en del for å bli kvitt knytningen mellom deg og sakene - sakene må løses opp i.
Dette er utelukkende forsøkt å være velmenende råd.
Edit;
For å være 100% konkret;
Klokken schmeink solgte deg og du unboxet her som en stein(
http://s288.photobucket.com/albums/ll176/schmeink/?action=view¤t=SkylandAvenger.mp4) har 100% identisk serienummer som klokken du tok bilde av i 2011 og senere solgte.
Før dette er forklart bedre enn "jeg og selger ordnet opp" klarer jeg dessverre ikke å spore opp så mye tillit her.